נועה קירל מגיבה לביקורת של אביב גפן

אחרי שהמנטור ביקר את המוזיקה שלה בתכנית, הזמרת הצעירה לא נשארת חייבת

זמן צפייה: 01:25

בפרק האודישנים של The Voice ישראל ששודר אתמול (מוצ"ש), בשיחה בין ארבעת המנטורים, שאל אביב גפן את חבריו האם הם אוהבים את המוזיקה של הזמרת הצעירה נועה קירל.  מירי מסיקה, אמרה שהיא כנראה לא הייתה קונה תקליט שלה, אבל שהיא מעריכה את העבודה שלה, שהיא חושבת שהיא כריזמטית ומקורית ושלא היה דבר כזה בארץ.  גפן, כהרגלו אמר את הדבר הראשון שעלה על דעתו. "אני ראיתי ביוטיוב כמה קטעים שלה לצערי והזדעזעתי". אמר המנטור וכינה את המוזיקה של קירל "ג'אנק" ו-"סכנה למוסיקה בישראל". מסיקה ענתה: "ג'אנק זה נהדר, גם מקדונלדס זה טעים".

קירל בת ה-15 וחצי לא נשארה חייבת וענתה לגפן בצורה אלגנטית למדי. היא העלתה וידאו לחשבון האינסטגרם הפופולארי שלה שבו ביצעה את שירו של גפן "האם להיות בך מאוהב" וכתבה: "שיר בין האהובים עליי של היוצרים שאני יותר אוהבת ומעריכה- לאביו אביב גפן" והוסיפה האשטג #גםמקדונלדסזהבאמתטעים

 

ממנהליה של קירל נמסר: "נועה מכירה את אביב גפן כמנטור דה וויס ואת השירים שלו של פעם. ההורים שלה סיפרו לה שאי שם ב-1990 לפני 26 שנה, הרבה לפני שהיא נולדה, החל גפן להופיע בטלוויזיה צעיר מלא איפור על הפנים ששר עם קול מוזר בלי חולצה על הבמה "אנחנו דור מזויין". כל המבוגרים אז אמרו מה זה הדבר המזעזע הזה ?! לעומתם כל הצעירים אז ענו להם אתם המבוגרים לא מעודכנים, זה מה שהולך היום!! עכשיו אפשר להגיד אביב גפן, אתה מבוגר, לא מעודכן ונועה קירל זה מה שהולך היום!"

 

עוד ברשת סלבס

כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון עוברת לישראל

פרסום ראשון: מי השף שיבשל בחתונה של שלומית מלכה ויהודה לוי?

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

האקסית המיתולוגית של הזמר המפורסם תכנס לבית האח הגדול

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן