משי קליינשטיין משחררת שיר חדש ומגלה מה השיר הישראלי האהוב עליה מהאירוויזיון

אחרי שהיא בלתה באור הזרקורים רוב חייה, ואחרי שנים שהיא מככבת בהצגות בתיאטרון, משי קליינשטיין משחררת שיר חדש לרדיו ומנסה לכבוש שוב את הפלייליסטים הנחשקים. לכבוד "אקס פקטור לאירוויזיון" שתעלה בקרוב ברשת 13, ביררנו איתה מה השיר הישראלי האהוב עליה מהתחרות. רמז: זה לא השיר שאתם חושבים עליו

זמן צפייה: 03:07

עוד לפני שמשי קליינשטיין נולדה היא כבר היתה בעין הזרקורים, בין אם היא רצתה את זה או לא. השיוך המשפחתי לאצולת המוזיקה בישראל עשה את שלו, וקליינשטיין עבדה קשה כדי לעמוד בפני עצמה. העבודה הקשה והדרך הארוכה שהיא עשתה מגיל צעיר הוכיחו את עצמם ובשנים האחרונות היא כיכבה בתיאטרון ב"סיפור הפרברים" וב"אפס ביחסי אנוש" המעולה שביים עידו רוזנברג. הכישרון המתפרץ של קליינשטיין הפך אותה לשם דבר, כזה שאפילו מקבל קמפיינים לאומיים. היום קליינשטיין חוזרת לקריירה המוזיקלית שהיא מפתחת בשנים האחרונות. "שקט" הוא הסינגל שני שקליינשטיין משחררת, כמעט שנתיים אחרי סינגל בכורה מצליח שיצא לפני הקורונה.

"השנה האחרונה היתה לא פשוטה לכולנו, טלטלה אותי רגשית והקשתה עלי גם ליצור", מסרה משי קליינשטיין. "ובכל זאת, נפגשנו אלנתן שלום ואני אצלו באולפן, חבר יקר ומוכשר שהלחין גם את 'קחי לך', ויצרנו יחד את השיר הזה שמבטא את התחושה שפתאום נכנסנו כולנו באמצע החיים פנימה הביתה, לשקט, ובמקומו מצאו אותי שאלות ורעש".

עוד במדור המוזיקה:

"הטורקיה עושה גם בלאגן": זוכת "דה וויס" ספיר סבן משחררת אלבום בכורה

הכוכבים הבינלאומיים שהגיעו לאירוויזיון (חלק שלישי)

עושים שישי עם איה כורם

משי קליינשטיין | צילום: אביב חופי

מה השיר הישראלי מהאירוויזיון שאת הכי אוהבת?
"השיר הישראלי האהוב עלי מהאירוויזיון הוא 'נתתי לה חיי' של להקת כוורת. מאז שאני זוכרת את עצמי אני מוקפת בשירים שלהם. הגאונות וההומור של המוזיקה שלהם כובשת אותי כל פעם מחדש. זה אחד השירים שנכנסו לקלאסיקה הישראלית ובצדק. לייצג את המדינה זו אחריות כל כך גדולה ואני מעריצה אנשים שמסוגלים לעשות את זה".


בשנת 1990 נבחרה ריטה, שכבר אז שחררה שני אלבומים שמכרו כל אחד יותר מ-100 אלף עותקים, לייצג את מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון. וועדה של רשות השידור בחרה את השיר "שרה ברחובות" שכתבה צרויה להב והלחין רמי קליינשטיין. השיר הגיע רק למקום ה-18 מתוך 22 שירים, אבל הפך לאחד השירים הישראלים האהובים מהאירוויזיון על חובבי התחרות באירופה.

 

הטבילה המוזיקלית של משי קליינשטיין היתה בדואט "קחי לך", בה ארחה אותה ריטה. השיר לקוח מתוך האלבום "שקופים" של ריטה שיצא בשנת 2017.

"אקס פקטור לאירוויזיון" תשודר ברשת 13 בקרוב.
האירוויזיון ישודר בכאן 11 בתאריך 14 במאי.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-x-factor-israel-season-04-clips-promo-01-P7205009' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_8zwyomao' duration='60']