נטע ברזילי יוצאת בהופעה מיוחדת ואנחנו מחלקים לכם כרטיסים במתנה

זוכת האירוויזיון ושופטת "אקס פקטור לאירוויזיון", נטע ברזילי, יוצאת בהופעה ראשונה בישראל בה היא תארח את מרגול, שופטת נוספת בתכנית. רוצים לקבל מאיתנו זוג כרטיסים להופעה? פרטים בכתבה

זמן צפייה: 02:46

סנסציית הפופ העולמית, נטע ברזילי, יוצאת בהופעת בכורה בישראל אחרי קרוב לארבע שנות פעילות ענפה ששברה לא מעט שיאים. ברזילי, שהתפרסמה בעולם בזכות הזכייה ההיסטורית שלה באירוויזיון עם השיר "Toy" ושהגיעה כמעט לכל פינה בעולם להופעות, משיקה לראשונה בישראל מופע עם כל הלהיטים המוכרים והאהובים ועוד לא מעט הפתעות כמו שרק נטע יודעת לספק.

 

סקר: שיר של איזה שופט הייתם רוצים לראות באירוויזיון?

נטע ברזילי
נטע ברזילי | צילום: יחסי ציבור

נטע ברזילי מסרה: “חיכיתי וחיכיתי, אספתי וכתבתי, גדלתי וגדלתם איתי, ועכשיו זה מרגיש נכון. אני רוצה להזמין אתכם להופעה הפתוחה הראשונה שלי בישראל וזו בעצם הפעם הראשונה שאני אפגוש אתכם באמת. לקח לי רגע להבין את המקום הבימתי שלי, זה היה חתיכת מסע, הופעתי עם רקדנים, תזמורות, ובעיקר לבד על הבמות הגדולות בעולם ועכשיו זה מרגיש לי שלם לחזור למקום ממנו אני באה – להקה. אני מביאה איתי סוללה של אנשי צוות, חברים ומוזיקאים מהראשונים במעלה, שבאים לחולל איתי את הקסם והחשמל שקורים בהופעה, עם מוזיקאים אמיתיים שאי אפשר להחליף (לא משנה כמה ניסיתי). אתם כבר מכירים אותי זמן מה מרחוק, אז אתם יודעים שאפשר לצפות להפתעות! אורחת משגעת, שירים שטרם שוחררו, ובעיקר המון אלתורים וחשמל שיכולים לקרות רק באופן חד פעמי״.

רוצים לקבל מאיתנו זוג כרטיסי כניסה להופעת הבכורה של נטע ברזילי שתיערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב תאריך 19.2 (פתיחת דלתות בשעה 20:30, ההופעה תתחיל בשעה 21:30)? כנסו לעמוד האינסטגרם שלנו, כתבו למה דווקא לכם מגיע לקבל זוג כרטיסים והתשובה המקורית ביותר תזכה.

 

נטע ברזילי
נטע ברזילי | צילום: יחסי ציבור

"אקס פקטור לאירוויזיון" - חצי הגמר ישודר הערב (ראשון), 21:15, ברשת 13.
תחרות האירוויזיון תשודר בכאן 11 בתאריך 14 במאי.