סקר: שיר של איזה שופט הייתם רוצים לראות באירוויזיון?

המרוץ לבחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון נמשכת, ורגע לפני ששלב רבע הגמר מתחיל ב"אקס פקטור לאירוויזיון", עצרנו לבדוק איזה שופט היה יכול לייצג אותנו באירוויזיון. ענו על הסקר | שלב רבע הגמר מתחיל ביום ראשון בשעה 21:15 ברשת 13

זמן צפייה: 01:04

אלה השבועות האחרונים לבחירת הנציג הישראלי לתחרות האירוויזיון, והמתמודדים ב"אקס פקטור לאירוויזיון" עושים את המיטב כדי לזכות בכרטיס הטיסה הנכסף לאיטליה. רגע לפני ששמונת המתמודדים האחרונים מגיעים לשלב רבע הגמר לקרב ענקים ביניהם, מערכת הדיגיטל של אתר רשת 13 החליטה לבדוק את מי מהשופטים שלנו אתם הייתם שולחים לאירוויזיון אם הייתם יכולים.

עוד במדור המוזיקה:

שבוע שירי השופטים: מי נתן את הביצוע המצטיין בפרק?

עושים שישי עם ג'קו אייזנברג

דוז או בוז, תוכנית 2: הביצועים המיוחדים שעשו לנו את השבוע

 

אין ספק שכל אחד מחמשת השופטים הנכבדים שלנו ראוי לייצג את ישראל באירוויזיון אם הוא רק ירצה, אפילו יש לנו שופטת שכבר הגיעה, הופיעה וניצחה את התחרות. לכל אחד מחמשת השופטים יש לא מעט שירים שיכולים להצליח על במת המוזיקה הגדולה בעולם, אבל צמצמנו עבורכם את הבחירה לשיר אחד של כל שופט שאנחנו חושבים שהיה יכול להצליח באירוויזיון בקלות. חשוב לציין שלא רצינו לבחור בשיר "Toy" של נטע ברזילי מפני שהוא כבר היה באירוויזיון והוכיח את כוחו. ענו על הסקר: איזה שיר לדעתכם אפילו היה יכול להביא את הזכייה החמישית של ישראל באירוויזיון?

 

אביב גפן - שיר הסמרטוטים

מירי מסיקה - לשם

נטע ברזילי - באסה סבבה


 רן דנקר - השמלה החדשה שלי

מרגלית צנעני - פה זה לא אירופה

 

 

 

"אקס פקטור לאירוויזיון" - ימים ראשון, שלישי וחמישי ברשת 13.
תחרות האירוויזיון תשודר בכאן 11 בתאריך 14 במאי.

שופטי אקס פקטור לאירוויזיון
שופטי אקס פקטור לאירוויזיון | צילום: שי פרנקו