עושים שישי עם ג'קו אייזנברג

ליום שישי יש את הקצב שלו, השגרה שלו והמוזיקה שמיוחדת רק לו. במיוחד עבור היום הכי מיוחד בשבוע, הזמר ג'קו אייזנברג מגלה את שגרת יום שישי שלו ומביא לכם את הפלייליסט שעוזר לו להיכנס לסוף השבוע

זמן צפייה: 04:01

מה יום שישי מסמל עבורך?
"יום שישי מסמל עבורי את סוף השבוע של האנשים האחרים, לי זה לא כזה מסמל משהו. אני רואה את ההתנהלות של כולם לקראת שבת ורק לפי זה אני יודע שיום שישי הגיע. אני מתנהל כרגיל".

 

עוד במדור המוזיקה:

שבוע שירי השופטים: מי נתן את הביצוע המצטיין בפרק?

מבחן האירוויזיון הגדול: בואו לבחון את הידע שלכם

דוז או בוז, תוכנית 2: הביצועים המיוחדים שעשו לנו את השבוע

 

מה הדבר הראשון שאתה עושה כשאתה קם ביום שישי בבוקר?
"גם שהעיינים שלי בקושי פתוחות, אני הולך לכיוון מכונת הקפה ומכין לי קפה טוב של בוקר. אחר כך אני נכנס לאולפן, פותח את הפרויקט האחרון שאני עובד עליו ומקשיב לו עם הקפה. אני מתחיל לשפץ, מתעסק עם היצירה, אפילו אם זה להוסיף רק תו אחד. בבוקר תמיד המוח שלי יותר פתוח ליצירה".

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-israeli-part-129-external' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_zgh836zj' duration='241']

מה אתה הכי שונא לנקות?
״אני חולה ניקיון. זה קטע, אני בטוח שיש אנשים שאומרים 'אני שונא לנקות אבל אני אוהב שנקי'. אני אוהב לנקות הכל ואוהב מאוד שהכל נקי. ככה הכי מגניב לי״.

 

מה אתה הכי אוהב לבשל ביום שישי?
"אני לא מהבשלנים ואני גם לא מהאכלנים, אז זה בא בקורלציה טובה. אני די בסיסי במזון שאני אוכל. אני אוהב מאוד להכין סלט ולפעמים חוטא באכילת המבורגר צמחוני".

ארוחת שישי אינטימית או המונית?
"אין אצלי ארוחה מוגדרת. תמיד אעדיף משהו אינטימי. עם כל התקופה האחרונה של הקורונה אני מעדיף כמה שפחות המוני".

ג'קו אייזנברג
ג'קו אייזנברג | צילום: דורון ליס

שנ"צ בשישי – חובה או מותרות?
"זה לא זה ולא זה. אם מסתדר, פאנן. זה הכל קשור בלו״ז של אותו יום. אני פחות בעד שנ"צ כי לי באופן אישי לוקח זמן להתעורר בבוקר אז ככה גם היא מבזבזת לי זמן".

שוקו חם במזג אויר קר בחוץ או מזגן על חימום מתחת לפוך?
"שוקו חם במזג אויר קר בחוץ. אני יליד חורף אז גם אין לי בעיה להיות בחוץ בלי השוקו החם. יש משהו סטטי מאוד בקיץ, אבל בחורף אני מרים את הראש וכל פעם קורה משהו אחר, יש תזוזה. חורף זה חיים, זה העניין".

 

על איזה סדרה היית ממליץ לבינג׳ של סוף שבוע?
"אני חולה 'סיינפלד', זה בא לי טוב שנטפליקס הביאו את זה. זה מחזיר אותי שנים אחורה לראות את זה שוב ברצף, זה פשוט חוויה. מה שאני הכי אוהב זה לראות חבר׳ה בני 20 עכשיו עפים על זה. זה מגניב. 'סיינפלד' ניצחה את הזמן, זה על זמני. לא היה להם שם טלפונים ניידים וזה עדיין לא מפריע לילדים של היום לראות את הסדרה".

לאיזה סגנונות מוזיקליים אתה מאזין ביום שישי?
"אותה מוזיקה שאני אוהב לשמוע כל השבוע. סגנון רוק, צ׳יל אאוט, טראנס... ולפעמים אני יושב ושומע פסי קול של סרטים, רק את המנגינות שלהם. אני צולל לזה. ממליץ על חזרה לעתיד 3, זו הטרילוגיה הכי טובה שנעשתה אבר, זה מאסטר פיס של כל הטרילוגיות".

 

איזה דמות היית מזמין לארוחת שישי ולמה?
"הייתי שמח להזמין את מייקל ג׳קסון. בתור ילד גדלתי עליו, הערצתי אותו כמו מטורף, לא הייתה פינה בחדר שלא היה פוסטרים שלו. הייתי בהופעות שלו, קניתי ספרים עם חתימות שלו, חקרתי עליו, נפגעתי בשבילו והתבאסתי מכל מה שקורה סביבו... אני מעריך את המוזיקה והפרפורמנס שלו, לא היה ולא יהיה כזה. כשעשו לו את המשפט שדה  היה לי קשה ולאורך כל החיים שלו הוא ספג ביקורות ושקרים. מאוד מעניין אותי לשמוע על ההתמודדות שלו עם הדבר הזה, איך זה להיות אדם אחד לבד מול עולם שלם. אני די מזדהה איתו".

 

מה השירים שחייבים להיות בפלייליסט שלך ביום שישי?

ג'קו אייזנברג יוצא עם מופע אקוסטי בליווי שלומי מאיה על הקלידים. ההופעות יתקיימו בתאריך 5.2 בבלה צ'או בראשון לציון ובתאריך 15.2 בבאבי בר בהוד השרון (ההופעות יתקיימו בהתאם להנחיות הקורונה העדכניות לקראת תאריכי ההופעות)

ג'קו אייזנברג
ג'קו אייזנברג | צילום: דורון ליס