כבוד: אחרי הזכייה באירוויזיון להקת מונסקין תופיע השבוע בתוכנית המערכונים היוקרתית SNL

השנה המדהימה של להקת מונסקין האיטלקית רק נמשכת, והפעם ארבעת חברי הלהקה יצטלמו לתוכנית המערכונים היוקרתית SNL המשודרת מניו יורק בשבת הקרובה

זמן צפייה: 01:19

מי האמין שלהקת רוק צעירה מאיטליה תעשה לאירוויזיון מה שרבים ניסו ונכשלו לפניהם - להחזיר את הרלוונטיות והרעננות לתחרות הותיקה והאהובה. בחודש מאי 2021 כבשה להקת מונסקין האיטלקית את במת האירוויזיון והעניקה למדינה שסבלה הרבה מאוד בשנה הזו קצת נחת. 31 שנה חלפו מאז הניצחון האחרון של איטליה באירוויזיון, ועשור אחרי שהם חזרו לתחרות מהעדרות של כמעט עשרים שנה, עשו לאיטליה רק טוב. מהרגע שהשיר "Zitti E Buoni" ניצח בפסטיבל סן רמו בחודש מרץ 2021, אתרי ההימורים שמו אותו במקום הראשון. ההופעה המחשמלת בגמר האירוויזיון אישרה את מה שכולם ידעו הרבה לפני התחרות - הרוקנרול לעולם לא ימות.

סקר: מי נתן את הביצוע המצטיין ברבע הגמר הראשון?

השבוע יצאה הכרזה ממשרדי הפקת התוכנית שאת התוכנית ינחה וויל פורטה, שבעבר נמנה עם צוות התוכנית, ועל החלק האומנותי הופקדה להקת מונסקין. אגב, זו הפעם הראשונה שאמן איטלקי מופיע בתוכנית.  כזכור, בטקס MTV אירופה שנערך לאחרונה קטפה הלהקה את הפרס בקטגוריית "להקת הרוק הטובה ביותר". הלהקה זכתה לחשיפה עצומה מאז האירוויזיון ובין היתר זכורות ההופעות בתוכניות של אלן דג'נרס, ג'ימי פאלון ובטקס פרסי המוזיקה האמריקאית. השיר האחרון שהלהקה שחררה היה "MAMMAMIA" בתחילת אוקטובר.

בשנה החולפת להקת מוסקין הכניסה שלושה שירים לעשרים הגדולים בבריטניה. "Zitti E Buoni" מהאירוויזיון הגיע למקום ה-17, אבל היו אלה "Beggin" ו-"I Wanna Be Your Slave" שהגיעו לעשיריה הראשונה. גם בארצו הברית השירים הגיעו לארבעים הגדולים וכל ההופעות של הלהקה באירופה נמכרו מראש תוך שעות.

בשנה שעברה ישראל שלחה לאירוויזיון את עדן אלנה והשיר "Set Me Free" שעלו לגמר וסיימו במקום ה-17. השנה הנציג הישראלי לאירוויזיון ייבחר במסגרת התוכנית "אקס פקטור לאירוויזיון". היום ישודר רבע הגמר השני, בו שלושה מתמודדים אחרונים יעפילו לשלב חצי הגמר ויצטרפו אל אלי חולי, ענבל ביבי ושחר עדוי שכבר הבטיחו את מקומם.

הצצה לפרק שישודר הערב ב"אקס פקטור לאירוויזיון":
[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-x-factor-israel-season-04-clips-31-hazaza-01' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_7o6t3wch' duration='45']

אקס פקטור לאירוויזיון - רבע הגמר השני ישודר היום (שלישי), 21:15 ברשת 13.
תחרות האירוויזיון תשודר בכאן 11 בתאריך 14 במאי.

מונסקין
מונסקין | צילום: Francis Delacroix