מיהם הסלבס עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם?

בהמשך לפרק סיום העונה של "קובי וליטל החיים עצמם", בו יצאו השניים לבדוק האם יוכלו להשתלב בעולם של כוכבי הרשת על חוקיו השונים והמשונים, החלטנו לבדוק מיהם האיי-ליסטים של עולם האינסטגרם, נכון לרגעים אלה

אינסטגרם

נכון האמרה "אם אתה לא שם, אתה לא קיים"? אז זה לגמרי כוון לפלטפורמת האינסטגרם. היום לא משנה איזו קריירה מוצלחת בנית, אם אתה לא מתחזק חשבון אינסטגרמי שמנמן זה כאילו לא עשית כלום, ויותר מזה, היום בונים בעזרתו את אותן קריירות. אז לקראת פרק סיום העונה של "קובי וליטל החיים עצמם", בו הם בודקים אם יוכלו להצליח ככוכבי רשת, החלטנו לבדוק מיהם הסלבס עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם.

 

אולי יעניין אתכם גם:

קובי וליטל החיים עצמם, עונה 1, פרק הסטנד אפ

מ"Waze" ועד כיפת ברזל: ההמצאות הישראליות ששינו לנו את החיים

גאווה ישראלית: הישראלים שהצליחו בחו"ל בגדול

 

החלטנו על הפרדה ברורה מאוד בין הסלבס העולמי לבין כוכבי הביצה המקומית, כי הרי להשוות את נועה קירל, ענקית ככל שתהיה, למישהי ממשפחת קרדשיאן-ג'נר, כל אחת מהן, יהיה לחלוטין לא הוגן ואנחנו לגמרי בגישת ה"פייר פייט" של ירדן ג'רבי.

בחו"ל


מקום 5:

סלינה גומז (182 מיליון עוקבים)

סלינה בת ה-27 פותחת את החמישייה של האמנים הבינלאומיים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם. היא התחילה כשחקנית ופרצה לתודעה כשלוהקה לתפקיד הראשי בסדרה של דיסני "המכשפים מוויברלי פלייס", ובהמשך בנתה לעצמה גם קריירת שירה משגשגת. בין לבין גם חיי האהבה שלה הפכו לנחלת הכלל והיא מוכרת לא פחות כאקסית המיתולוגית של ג'סטין ביבר (ספויילר! הבחור רחוק מלהיות בחמישייה שלנו...). בשנים האחרונות הזמרת והשחקנית חלקה עם מעריציה את הבעיות הבריאותיות שלה וסיפרה שהיא סובלת מזאבת וממאניה דיפרסיה. למרות זאת, הבחורה לא עוצרת ואנחנו מאחלים לה שרק תמשיך להצליח ולהוות השראה.

 

View this post on Instagram

 

Appreciation post for the squad that’s the loyalist since day 1 @marissa.marino @hungvanngo @kateyoung ?

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

 

מקום 4:

קיילי ג'נר (184 מיליון עוקבים)

כבר התרגלנו לכך שהמיליונרית הצעירה בת ה-22 (עד לא מזמן מיליארדרית, אבל לא מדברים על זה יותר...) נמצאת בראש רשימת הידוענים הפופולרים ביותר באינסטגרם, ומשאירה את כל אחיותיה המוצלחות הרחק מאחור (כן, גם את קים). אך נכון לרגעים אלה, קיילי ג'נר תופסת אצלנו "רק" את המקום הרביעי. נכון שנקודת המוצא שלה הייתה גבוהה מלכתחילה והעולם הכיר אותה עוד כשהייתה ילדה קטנה שרקדה על עמוד חשפניות בריאליטי "משפחת קרדשיאן", אבל מאז נפתחו לא מעט בקבוקי שמפניה במשפחה המפורסמת והילדונת החמודה הפכה לאשת עסקים ממולחת ולאימפריית ביוטי בזכות עצמה, עד שהיום אפילו את הטישיו המשומש שלה היא יכולה לתמחר בכמה עשרות אלפי דולרים.

 

View this post on Instagram

 

??

A post shared by Kylie ? (@kyliejenner) on

 

מקום 3:

דוויין ג'ונסון "דה רוק" (189 מיליון עוקבים)

דוויין הוא כיום אחד השמות הגדולים ביותר בהוליווד, ואנחנו כמובן מתכוונים לשם הבמה שלו "דה רוק", שלא צריך להיות אינטליגנטים במיוחד כדי להבין את הבחירה בו. "דה רוק" הוא מתאבק לשעבר ושחקן קולנוע בהווה שמתהדר בגוף בנוי לתלפיות אך גם בלב חם ורך כחמאה. אם הדבר מפתיע אתכם, כנראה שאינכם נמנים על כמעט 190 מיליון עוקביו באינסטגרם, שם ניתן ליהנות מדמות האב האוהב שהוא ולקנא בכמויות הסושי והפיצה שהוא טורף ב"צ'יט דיי" שהוא מפרגן לעצמו מדי פעם.

 

וזה כדי שתראו שאפשר לרמות ועדיין להיראות כמו "דה רוק"

 

מקום 2:

אריאנה גרנדה (193 מיליון עוקבים)

הזמרת והשחקנית המיניאטורית בת ה-27 עושה חייל גם באינסטגרם והיא מדורגת במקום השני ברשימה שלנו. גם גרנדה, כמו רבות אחרות, התחילה את דרכה ככוכבת ילדים ופרצה בסדרה "ויקטוריוס" של ניקלודיאון, אבל בהמשך בחרה להתמקד בקריירת השירה שלה. הזמרת והקוקו הספיקה להוציא לאור חמישה אלבומים ולזכות בלא מעט פרסי מוזיקה, ביניהם הגראמי, וגם חיי האהבה שלה, איך לא, תמיד בכותרות.

 

View this post on Instagram

 

?

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

 

מקום 1:

כריסטיאנו רונאלדו (228 מיליון עוקבים)

את המקום הראשון ברשימה שלנו תופס הכדורגלן הפורטוגלי בן ה-35, כריסטיאנו רונאלדו. דרך ארוכה עשה הספורטאי שנולד כבן זקונים למשפחה פורטוגלית קשת יום ושבימים אלה מתחזק חשבון אינסטגרם עם כמעט 230 מיליון עוקבים. ברור שזה לא החשבון הגדול היחיד שיש ברשותו והבחור לגמרי נהנה מהחיים הטובים שיצר לעצמו במו רגליו. כמובן שלתהילה מתלוות גם לא מעט שערוריות, כמו חשדות בדבר העלמות מס ואפילו אונס, אך נכון להיום רונאלדו עומד יציב בפיסגה ונהנה מארבעת ילדיו ומהמעמד אליו הגיע.

 

View this post on Instagram

 

Enjoying this beautiful sunset ???? #torino

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

 

בארץ

 

גם פה נתקלנו בהתלבטות קטנה ותהינו האם להכניס לרשימה את כוכבי הביצה המקומית שהתמזל מזלם להפוך לידוענים בקנה מידה עולמי. החלטנו לא לערבב תענוגות, כי הרי להתחרות בוונדר וומן הבינלאומית שלנו זה לחלוטין לא כוחות. וכך גל גדות, בר רפאלי ואפילו ראש הממשלה נותרו מחוץ לרשימה. אז נו הארד פילינגס.

 

מקום 5:

עומר אדם (761 אלף עוקבים)

את רשימת חמשת חשבונות האינסטגרם הפופולריים ביותר של הביצה המקומית פותח לא אחר מאשר עומר אדם. הזמר בן ה-26 פרץ לחיינו בריאליטי המוזיקלי "כוכב נולד", ממנו הוא נאלץ לפרוש לאחר שהתגלה כי שיקר לגבי גילו כדי להיכנס. אז למרות שהחל את הקריירה שלו בשערורייה, זה כבר לחלוטין היסטוריה רחוקה, ומאז בנה לעצמו עומר קריירת שירה מן המצליחות בארץ. עם המהירות שבה הוא ממלא את קיסריה ותופעת ה"סולד אאוט" שכבר מזוהה איתו, עומר אדם לגמרי נושף בעורפו של אייל גולן.

 

View this post on Instagram

 

???

A post shared by Omer Adam (@omeradam10) on

 

מקום 4:

עדן בן זקן (787 אלף עוקבים)

עדן בן זקן בת ה-26 היא עוד הוכחה לכך שלא חובה לזכות במקום ראשון בתחרות כדי להצליח בגדול. עדן, כזכור, פרצה לחיינו בעונה הראשונה של הריאליטי המוזיקלי של רשת 13 "אקס פקטור ישראל", בו הגיעה למקום השני. הבחורה החיננית מקריית שמונה שהגיעה לאודישנים באוברול מנומר שעלה לה רק "30 שקל", לגמרי כבשה את לב השופטים וממשיכה לכבוש את כל עם ישראל עד היום. "מלכת השושנים" הפכה לא מזמן לאימא וזה אומר שחשבון האינסטגרם שלה הולך להתמלא בעוד אהבה. אל תפספסו.

 

View this post on Instagram

 

New cover for- @laishamag שיער: @daniel_shirman_ איפור: @adrianhamias סטיילינג: @simabendavid @daniel_elster ?

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

 

מלכת השושנים והפרח שלה

 

View this post on Instagram

 

״זה הקטן גדול יהיה ״ ?? דומים???? ‎ שרופההה?

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

 

מקום 3:

אייל גולן (802 אלף עוקבים)

אייל גולן בן ה-49 הוא כידוע אחד הזמרים המצליחים ביותר בישראל, ואמנם יש כמה מתחרים חזקים שנושפים בעורפו (ראו את המקום החמישי ברשימה זו ממש) אך הוא עדיין המלך הבלתי מעורער של הזמר הים תיכוני. הרבה דרמות ושערוריות חגות סביבו בשנים האחרונות אך בכל הקשור לאהבת העם, היא לגמרי נתונה לו. גם באינסטגרם.

 

מקום 2:

נועה קירל (1 מיליון עוקבים)

החיילת הכי מפורסמת בצה"ל (ויש שיאמרו שגם הכי מקומבנת) כבר הגיעה למיליון עוקבים באינסטגרם, וזה עוד בטרם הפכה לבינלאומית, וכידוע היא לגמרי בדרך לשם. ממש לאחרונה הוכרז כי הזמרת והשחקנית בת ה-19 חתמה על חוזה בינלאומי עם חברת התקליטים האמריקאית אטלנטיק רקורדס, אצלה חתומים בין היתר אמנים כמו אד שירן, ברונו מארס, סיה וקולדפליי, מה שמעביר אותה לחלוטין לליגה של הגדולים. בקצב הזה, הבחורה שהחזירה לאופנה את הפאוץ' עוד תהפוך להיות יריבה ראויה לסלינה, מיילי וחברותיהן.

 

View this post on Instagram

 

Work hard - play harder

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on

 

מקום 1:

נטע אלחימיסטר (1.6 מיליון עוקבים)

את המקום הראשון ברשימה תופסת, באופן לא מפתיע, נטע אלחימיסטר. הדוגמנית ואשת העסקים בת ה-26, שיכולה לכתוב למאלומה הודעה פרטית בוואטסאפ, היא אחת מאושיות הרשת הגדולות ביותר בישראל. והרי בתור אחת שבנתה את המותג של עצמה דרך האינסטגרם זה אך מתבקש שהיא גם תתחזק את אחד החשבונות היותר פופולריים בו.

 

View this post on Instagram

 

?

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on