חדשות המסך: הטריילר לסרט האימה שיגרום לכם לסיוטים

וגם: כוכבת הטלויזיה שפרשה במפתיע מהתפקיד הראשי בסדרה המצליחה והשמועות על חידוש סדרת הקאלט "חברים"

זמן צפייה: 00:52

"זה" בא

טריילר חדש לסרט האימה IT

ילידי שנות ה80 התפקדו! אם אתם חובבי אימה אמיתיים, אתם בוודאי יודעים שבהמשך השנה (8 בספטמבר) עתיד לצאת לאקרנים סרט הקולנוע IT המבוסס על ספרו של סטיבן קינג ועל המיני סדרה מ-1990. במרכז הסרט דמותו המטרידה של פניוויז הליצן המרושע שמאמלל את חייהם של חבורת הילדים מהעיירה הדמיונית דרי. אותו מיני סדרה מהניינטיז הדירה מנוחה מעיניהם של הצופים המפוחדים שמקווים מאד שגם סרט הקולנוע יעמוד בציפיות. לקראת יציאת הזוועתון שוחרר טריילר נוסף שבהחלט עשוי לגרום לכם לסיוטים. הצפייה על אחריותכם בלבד.

[youtube_embed youtube_id='PsSeQ10lVuk']

בלייד ראנר 2049

טריילר ראשון להמשכון הדיסטופי בכיכובו של ראיין גוסלינג

ב-6 באוקטובר ייצא לאקרנים בלייד ראנר 2049. 30 שנים אחרי האירועים של הסרט הראשון, בלייד ראנר חדש בכיכובו של ראיין גוסלינג חושף סוד ישן שאולי יציל את מה שנשאר מהחברה האנושית מתוהו ובוהו. הגילוי של דמותו של גוסלינג שולח אותו למסע מפרך אחר ריק דקארד (הריסון פורד) בלייד ראנר מהעבר שנעדר כבר 30 שנה. במאי "המפגש" המוצלח דניס וילנב חובר לרידלי סקוט שביים את הסרט המקורי שנחשב ליצירת מופת בז'אנר המדע בדיוני. היום, "האחים וורנר" שחררו את הטריילר לסרט החדש והמבטיח.

[youtube_embed youtube_id='gCcx85zbxz4']

חברים 2018 - לא ייקרה

הטיזר על עונה נוספת של הסדרה האהובה התברר כהטרלה

מעריצי הסיטקום האהוב ביותר בכל הזמנים התאכזבו פעם נוספת. עמוד מזוייף של השחקן דיוויד שווימר (רוס) בפייסבוק פרסם את התמונה הבאה של כתוב: "FALL 2018" בפונט של התכנית. בפוסט עצמו נכתב כי ששת השחקנים נתנו את הסכמתם באופן רשמי ויחזרו לעונה אחת בשנה הבאה.

חברים חוזרת. לא, באמת
חברים חוזרת. לא, באמת

הפוסט השקרי שותף 280,000 (1) פעמים בפייסבוק וזכה למאות אלפי תגובות ולייקים. לאחר מכן מגזינים בחו"ל פוצצו את הבועה המשמחת ובישרו למעריצים המאוכזבים שמדובר בשקר חסר ביסוס.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-cinema-hollywood-003' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_d2untt2l' duration='37']

שקרים קטנים גדולים 2018 - אולי ייקרה

ריס וויתרספון רומזת בחשבון האינסטגרם שלה על עונה שנייה לסדרת הדרמה

סדרת הדרמה של HBO  "שקרים קטנים גדולים" מנתה שבעה פרקים מוקפדים שזכו להאהדה אצל הצופים. אותם צופים שהתאהבו בסדרה זכו לשביב של תקווה על עונה נוספת. אחת משלוש השחקניות שהובילו את הסדרה, ריס וויתרספון פרסמה תמונה בחשבון האינסטגרם שלה שלה שיכולה להתמע לשתי פנים. השחקנית בת ה-41 שגילמה את דמותה של מדליין שיתפה תמונה עם שותפותיה לסדרה השחקניות ניקול קידמן (סלסט) ולורה דרן (רנטה) וכך כתבה:

“Spending #SundayFunday with these ladies … working on some new lies.”

השאלה אם מדובר במשחק מילים או שהמסקנה הפשטנית לגבי עונה נוספת אכן נכונה. כל זה קורה על רקע החידוש המשמח והמפתיע לסדה של נטפליקס  "13 סיבות למות". קשה לא לקשר בין שתי הסדרות  ששתיהן מבוססות על ספרים שונים שעלילתם סגרה מעגל בעונה הראשונה. כך שיהיה מעניין לראות איך ההפקות יטפלו בעונה נוספת. מבטיחים לעדכן.

 

 

Spending #SundayFunday with these ladies ... working on some new lies ???

A post shared by Reese Witherspoon (@reesewitherspoon) on

"עד עצם היום הזה" או שלא

ג'ניפר מוריסון הודיעה על פרישה מהתפקיד הראשי בסדרה

השחקנית ג'ניפר מוריסון שמגלמת את הדמות הראשית הלא היה "המושיעה" אמה סוואן בסדרת הטלויזיה של ABC "עד עצם היום הזה" הודיעה במפתיע כי לאחר העונה הנוכחית והשישית במספר של הסדרה היא לא תמשיך לעונה נוספת.

ג'ניפר מוריסון. אמה מ''עד עצם היום הזה''
ג'ניפר מוריסון. אמה מ''עד עצם היום הזה'' | צילום: באדיבות yes

השחקנית בת ה-38 לא חידשה את החוזה שלה שמסתיים העונה, אם התכנית תחודש לעונה השביעית, מוריסון הסכימה להשתתף בפרק אחד בלבד כדי לסיים את קו העלילה של דמותה. את דבר פרישתה פרסמה מוריסון בחשבון האינסטגרם שלה אתמול. "אחרי מחשבה רבה, החלטתי שמבחינה יצירתית ואישית, זה הזמן שלי להמשיך הלאה" כתבה השחקנית בין היתר.

לפניכם הפוסט המלא שלה:

 

As I reached the end of my 6 year contract on ONCE UPON A TIME, I was faced with a significant decision. ABC, Eddy Kitsis, and Adam Horowitz very generously invited me to continue as a series regular. After very careful consideration, I have decided that creatively and personally, it is time for me to move on. Emma Swan is one my favorite characters that I have ever played. My 6 years on ONCE UPON A TIME has changed my life in the most beautiful ways. I am absolutely blown away by the passion and commitment of the Oncer fans. I am so honored to have been a central part of such a special show. I will be forever grateful to Adam, Eddy, and ABC for giving me the gift of playing Emma Swan. As I move on to other creative endeavors, I will continue to attend the fan conventions whenever my professional schedule allows. I always look forward meeting the fans. If ABC Network does in fact order a season 7, I have agreed to appear in one episode, and I will most certainly continue to watch ONCE UPON A TIME. The creativity of the show runners has always inspired me, and I cannot wait to see the ways that they continue to develop and reinvent the show. #Onceuponatime #EmmaSwan #UglyDucklings

A post shared by jenmorrisonlive (@jenmorrisonlive) on

עוד ברשת תרבות ובידור:

גל גדות: "לישראלים יש חוצפה"

מאימרי ועד איטליה: הימורים לאירוויזיון 2017

בריטני ספירס במסר לקהל הישראלי בעברית