מאימרי ועד איטליה: ההימורים לאירווזיון 2017

רגע לפני האירוויזיון ה-62, בו אימרי ינסה להשיג את הדוז-פואה ולהביא את התחרות לישראל, אתרי ההימורים והתחזיות מנבאות שבשנה הבאה החגיגה האירופאית תגיע לרומא

זמן צפייה: 03:33

רגע לפני האירוויזיון ה-62, בו אימרי ינסה להשיג את הדוז-פואה ולהביא את התחרות לישראל, אתרי ההימורים והתחזיות מנבאות שבשנה הבאה החגיגה האירופאית תגיע לרומא. מה איתנו?

שניה וחצי לפני שאירוויזיון 2017 יוצא לדרך, אתרי ההימורים והתחזיות עומדים להיסגר ולהציב את ישראל ביחס של 1:251 לזכייה, ובסקרים האחרונים אנחנו מדורגים במקום ה-13 בלבד. מה שאומר שכנראה נעלה לגמר הגדול שיערך בשבת הקרובה (13.5) אך פה המסע של אימרי כנראה יסתיים. לעומתו, איטליה עם שיר קליט, ריקוד דבילי לכל הדעות וקוף מרקד, מדורגת כזוכה הגדולה.

 

| איטליה

https://www.youtube.com/watch?v=xmpc3fcrNJQ

 

אימרי זיו, שעבר מיתוג מחדש ומוצג כיום כ"אימרי", יסגור את חצי הגמר השני שיערך בחמישי הקרוב (11.5), מה שלדעת רבים, נותן לנו יתרון בשלב ההצבעות. מאחר ונוטים לזכור את השיר האחרון לפני פתיחת הקווים. לפי שתי החזרות שערכה המשלחת הישראלית, לדעתי ההופעה לא מספיק טובה, אך נמתין לבימוי המצלמות ולאווירת ה"לייב" שאולי יתנו חיזוק נחוץ.

| שבדיה – החתיך התורן

https://www.youtube.com/watch?v=1jSrBdN4b5c

חצי הגמר השני נחשב עבורנו כחצי גמר "קל", והסיכוי לצלוח אותו גבוה יותר. המדינות הבולטות השנה כמו שבדיה, אוסטרליה, פורטוגל וארמניה נמצאות בחצי הגמר הראשון שישודר מחר (שלישי 9.5), ואילו איטליה, המועמדת לניצחון לפי ההימורים, בכלל נמצאת אוטומטית בגמר (שישודר במוצ"ש 13.5) מאחר והיא אחת מחמש המדינות המממנות.

 

| ארמניה

https://www.youtube.com/watch?v=Yw6LdDo7HxA

בין המדינות הבולטות השנה אפשר למצוא את פורטוגל שהביאה בלדה קטנה ומרגשת, עם זמר שכנראה סובל מבעיות קשב וריכוז, בולגריה ששלחה ילדון עם רווח ענק בשיניים עם שיר עוצמתי, בלגיה הפתיעה עם פופ-טכנו אפל, שבדיה, שהאירוויזיון הוא חלק מה-DNA של המדינה, שלחה שוב חתיך תורן עם שיר פופ מצוין שתתקשו להוציא מהראש, ויוון שזכתה כבר ב-2005, עם שיר אירוויזיוני קלאסי עם פאתוס ושמלה אדומה מהפנטת.

 

| יוון

 

https://www.youtube.com/watch?v=R_kLtgFPnbk

 

סוגרות את העשירייה הן פולין שעשויה להפתיע, צרפת שבשנים האחרונות מדשדשת בתחתית עד שעמיר חדד בשנה שעברה החזיר אותה לטופ, וארמניה שהצליחה להביא ביט וסאונד שבטיים ומאוד מסקרנים.

אבל הנבואה ניתנה לשוטים הרי? בכל זאת נאחל הצלחה לאימרי ולמשלחת הישראלית, ומי ייתן ובשנה הבאה בירושלים הבנויה.

| צפו בחזרה של אימרי מעל בימת האירווזיון