בריטני ספירס במסר לקהל הישראלי בעברית

חודשיים לפני ההופעה של נסיכת הפופ בריטני ספירס היא משגרת מסר חם לישראלים ואפילו מתנסה בעברית 

זמן צפייה: 00:20

יש רק עוד חודשיים עד להופעה של נסיכת הפופ בריטני ספירס אבל אם אתם לא יכולים לחכות כבר, קבלו מסר ראשון מגברת ספירס בעצמה שמברכת את הקהל הישראלי ואפילו מתנסה בעברית ואומרת "שלום".

נתראה בפארק הירקון
נתראה בפארק הירקון | צילום: Getty

ספירס בת ה-35 תגיע לישראל ב-3 ליולי להופעה בפארק הירקון, גני יהושע בתל אביב כחלק מסיבוב ההופעות האסייתי שלה.הגעתה של בריטני ספירס לישראל מתרחשת כחלק מסיבוב הופעות עולמי, עליו החליטו מנהליה לאחרונה. המופע צפוי לכלול את כל הלהיטים הכי גדולים שלה מכל הזמנים, בשילוב עם שירים מאלבומה האחרון GLORY, שיצא לאור באוגוסט האחרון. הסיבוב יתחיל באסיה לפני שיגיע אלינו, ולדברי בסר "עובדים עליו במשך שנה מטובי האנשים בעולם".מאז 2015, ספירס מופיעה במופע קבוע במלון "פנלט הוליווד" שבלאס וגאס, אשר כבר אז נבחר לסיבוב ההופעות הטוב והמצליח ביותר שבוצע בלאס וגאס בכל הזמנים.

בריטני ספירס

נכון לפברואר 2017, הכנסות המופע חצו את רף ה-100 מיליון דולר. כמו כן, דווח כי רווחיו של המלון המארח את ספירס, עלו בכ-20 מיליון דולר בשנה הראשונה למופע.סיבוב ההופעות העולמי צפוי לכלול, מלבד ישראל, את אירופה ואסיה, וצפוי להיות מופע שונה מזה שהיא מבצעת בלאס וגאס.

ספירס החלה את הקריירה שלה בגיל 12, כשהשתתפה בתכנית הטלוויזיה "מועדון מיקי מאוס", יחד עם שמות גדולים נוספים כמו ג'סטין טימברלייק וכריסטינה אגילרה. אך הפריצה הגדולה שלה קרתה בגיל 17, אי שם בשנת 1998, עם הלהיט Baby One more Time. מאז זכתה נסיכת הפופ להצלחה עצומה במכירות ברחבי העולם, ועד כה מכרה ספירס 240 מיליון אלבומים.


במהלך הקריירה שלה זכתה ספירס ביותר מ-200 פרסים, ביניהם 7 שיאי גינס. ספירס מזוהה בתור הזמרת עם המכירות הגבוהות ביותר בעשור הראשון של המאה ה-21, וכזמרת הפופ ששינתה את תדמיתה של מוזיקה הפופ בעולם.וביולי הקרוב, היא סוף סוף מגיעה לישראל להופעה חד פעמית. צבא בריטני מוכן ומזומן