עדן גולן חושפת את האמת מהאירוויזיון: "הייתי צריכה להתחפש כדי שלא יפגעו בי"

חודשיים בדיוק חלפו מאז שבה עדן גולן מתחרות האירווזיון שהתקיימה במאלמו שבשוודיה, ובפוסט חדש היא חושפת כי נאלצה להתחפש בכל פעם שהייתה יוצאת החוצה על מנת שלא יפגעו בה ואף העלתה תיעוד של הפאה שחבשה

עדן גולן
עדן גולן | צילום: רן יחזקאל

חודשיים חלפו מאז חזרה עדן גולן ממאלמו שבשוודיה, שם ייצגה את ישראל בכבוד בתחרות האירווזיון והגיעה למקום החמישי והמדהים. התקופה הרגישה בה נסעה הביאה אותה לחוות דברים שאף מתמודד אחר בתחרות לא חווה, וכעת מתגלים פרטים חדשים על הוויתורים שהייתה צריכה לעשות. למרות שטסה עם משלחת בטחונית מרשימה, היום חושפת הזמרת המצליחה כי הייתה צריכה להתחפש בכדי שלא יזהו אותה, בכל פעם שהייתה יוצאת החוצה.

עדן גולן
עדן גולן | צילום: אינסטגרם

כתבות נוספות במדור סלבס:

"חודשיים מהמסע המטורף שהפך להיות המשימה הלאומית והפרטית שלי", פתחה גולן את דבריה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. "מסע מרגש, עוצמתי, מורכב, קשה ומחשל בשנה שידעתי שתהיה שונה מכל שנה אחרת. הרבה יודעים שהיינו מוקפים במאבטחים הכי טובים שיש כדי לשמור על המשלחת שלנו אבל לא יודעים על הרגעים האלה שהייתי צריכה להתחפש כדי שלא יפגעו בי כשאנחנו יוצאים החוצה", שיתפה לראשונה.

עוד הוסיפה: "הפחד שלא יזהו אותי בגלל המדינה שאני מגיעה ממנה, שהיא חלק ממני ושאני גאה לייצג אותה בכל יום מחדש, הוא לא נתפס בעיניי. עצוב שחזרנו לזמנים שבהם יהודיה וישראלית צריכה להסתתר כדי שלא יפגעו בה, עבורי זה היה רגע שלא אשכח כל החיים". את הפוסט סיכמה באיחול אופטימי וכתבה: "אני יודעת שיגיעו ימים טובים יותר. אני מתפללת כל יום שהם יגיעו. אנחנו לא נשכח את מה שעברנו אף פעם, אבל אני מקווה שכולנו נתחזק ונהיה מאוחדים יחד".