מחויך ומשוקם: עידן עמדי הצטלם לקמפיין ראשון מאז הפציעה

חצי שנה אחרי שנפצע, חזר עידן עמדי לשגרה יחסית, והתייצב על סט צילומי הקמפיין החדש שלו למפעל הפיס. "אני מאמין באמונה שלמה שרק יחד אנחנו יכולים לעבור את הסערה שכולנו חווים כרגע" אמר ונימק את הבחירה שלו להסכים דווקא לקמפיין הזה מבין כל הפרוייקטים שהוצעו לו

עידן עמדי
עידן עמדי | צילום: רפי דלויה

כמה חיכינו לתמונות האלו! עידן עמדי, גיבור ישראל שנפצע לפני שישה חודשים במהלך פעילות מבצעית בעזה והיה מוגדר במצב קשה, הצטלם הבוקר לקמפיין החדש של מפעל הפיס למען שיקום החברה בישראל. זהו הקמפיין הראשון של עמדי מאז הפציעה, ובעצם החזרה שלו לשגרה מאז הימים הקשים שעבר בבית החולים ובמחלקות השיקום.

כחלק משגרת השיקום ורגע לאחר ששיתף אתמול בתהליך שעבר, ואיך עשה את הצעדים הראשונים בבית החולים, גם היום הבוקר של עמדי החל בפיזיותרפיה על הסט. "כחודשיים אחרי הפציעה התחילו להגיע הצעות לקמפיינים מחברות רבות" סיפר עמדי על הסט והוסיף: "לכאורה חלק לגיטימי בחייו של 'איש מפורסם'. השוני העיקרי היה שאת הפגישות על אותן הצעות היינו מקיימים בחדר צדדי בבית החולים בין טיפול לטיפול. משהו בדיסוננס הזה, במעבר החד בין התהליך הסיזיפי והיומיומי של שיקום לבין הפאר שיוצא החוצה בקמפיין פרסומי, גרם לי לחשוב על מה נכון לעשות בשלב הזה".

עידן עמדי
עידן עמדי | צילום: רפי דלויה

עוד הוסיף עמדי על תרומתם של מפעל הפיס לקהילה, התמיכה הנפשית שהם מעניקים למפונים, תקציבים ועזרה ליישובי קו העימות והקמת מחלקות שיקומיות לפצועים ופגועי המלחמה, ועל החיבור שלו עם ערכים אלו. "הרוח של מפעל הפיס בתקופה האחרונה הביאה אותי לבחור בהם, אולי מעל הכל בגלל התחושה שיחד אנחנו יכולים להשמיע קול של תקווה בשנה החשוכה הזו. אני מאמין באמונה שלמה שרק יחד אנחנו יכולים לעבור את הסערה שכולנו חווים כרגע. רק באהבה לארץ הזו ולאנשים בה, כי אלה האחים והאחיות שלנו, ואנחנו מחויבים להעניק להם בחזרה". אם תהיתם, למרות חזרתו כביכול לשגרה, לא תראו את עמדי ואשתו מרים טסים לחו"ל בקיץ הקרוב, אם כי במהלך החופש הגדול והחגים עידן מתכנן להישאר בארץ ולהמשיך להקדיש את זמנו למשפחה, ליצירה ולהמשך תהליך השיקום וההחלמה.

עידן עמדי
עידן עמדי | צילום: רפי דלויה