"תודה לכל מי שדואג": עידן עמדי בהתייחסות ראשונה לפציעה הקשה בעזה

קצת יותר מ-48 שעות לאחר שנפצע בעזה, מצבו של הזמר עידן עמדי ממשיך להשתפר והוא אף שולח מסר דרך שר התרבות והספורט לשעבר ומוסר "תודה לכל מי שעוטף באהבה"

עידן עמדי
עידן עמדי | צילום: אינסטגרם

ימים קשים של בשורות איוב מכיון הלחימה בעזה ולפחות אפשר לנשום לרווחה שמצבו של הזמר עידן עמדי ממשיך להשתפר. אחרי שעדכנו כי מצבו עבר מ"קשה" ל"בינוני", כעת מפרסם שר התרבות והספורט לשעבר, חבר הכנסת חילי טרופר מסר מעודד מכיונו של עמדי ממהלך ביקורו בבית החולים שיבא היום אחר הצהריים.

"שני דברים ביקש עידן עמדי בביקור אצלו היום. ראשית, למסור תודה לכל מי שדואג ועוטף באהבה. שנית, שלא נתפרק מבפנים. ובשפה של עמדי: 'אחי, עזוב אותי, אני אהיה בסדר. מה שחשוב זה שנשאר חזקים ביחד'. איזה איש".

מאז התקרית ולאחר הניתוח שעבר בהצלחה במהלכו הוצאו הרסיסים שפגעו בגופו מצבו של עמדי ממשיך להשתפר, הוא כבר לא מורדם ומונשם וחזר לתקשר עם הסביבה. נכון לעכשיו הוא עדיין מאושפז בטיפול נמרץ וככל שמצבו יוסיף להיות טוב הוא יעבור למחלקה אחרת להמשך החלמה.

כזכור, ביום שני האחרון נפצע הזמר והשחקן במהלך שירותו במילואים כלוחם בהנדסה קרבית. הוא נפצע במהלך פעילות והוסק לבית החולים במצב קשה. המצב שלו עורר עניין ודאגה הן בקרב הקולגות שלו בארץ וזכה גם כן לסיקור נרחב בכל העולם, בעיקר בגלל השתתפותו בסדרה "פאודה" המשודרת בנטפליקס העולמי.

כתבות נוספות במדור סלבס: