שוב רווקה: אירית רחמים כבר לא בזוגיות

אחרי חודשים ספורים של מערכת יחסים עם הפסקה קצרה באמצע עם איש העסקים יאיר פיליפ, אירית רחמים חושפת כי היא שוב רווקה. וגם: הפאשלה המביכה שנחשפה בסטוריז שלה

אירית רחמים, יאיר פיליפ
אירית רחמים, יאיר פיליפ | צילום: אור גפן

באפריל האחרון, אחרי שלושה חודשי זוגיות שהגיעו די מהר אחרי הפרידה מעמוס לוזון השיקה אירית רחמים את בן הזוג החדש שלה, איש העסקים יאיר פיליפ. השניים הספיקו מאז להתייצב בלא מעט אירועים מתוקשרים כשהאחרון בהם היה בחודש שעבר בלבד, באירוע השקה. היום, בסדרת סטוריז ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, היא שיתפה לראשונה כי היא כבר לא ב"סטטוס רומנטי".

אירית רחמים, עמוס לוזון
אירית רחמים, עמוס לוזון | צילום: אור גפן

זו לא הפעם הראשונה שהשניים מפרידים כוחות, אם כי זמן קצר לאחר שהשיקו את הזוגיות באירוע בר המצווה של בנה של אופירה אסייג, אותו הפיקה, השניים נפרדו אך חזרו שבועות ספורים לאחר מכן. כעת, חוזרת רחמים לשוק הרווקים רווקות. סשן שאלות התשובות שערכה ביממה האחרון רחמים תפס את תשומת לב העוקבים ולא רק בשל הגילוי החדש, אם כי בזכות העובדה כי נראה שמפיקת האירועים בעצמה היא זו שכתבה את מרבית השאלות עליהן ענתה. רחמים שיתפה צילום מסך בו היא גוללת את כל השאלות שכביכול קיבלה וחשפה כי היא זו שכתבה את חלקן, בין היתר: "איך את שומרת על גוף כזה, מה עושה", או סתם הרמות של "אני אוהבת את העיצובים שלך".

כזכור, במאי 2023 לוזון ורחמים נפרדו אחרי שמונה שנים של מערכת יחסים צמודה. מאז כל אחד הספיק להמשיך הלאה, בל נשכח את הקלטת האינטימית בה היה מעורב.

אירית רחמים
אופסי. אירית רחמים | צילום: אינסטגרם