אהבה חדשה: הכוכבות שהמשיכו הלאה מהר אחרי מערכת יחסים ארוכה

לא רק בטלוויזיה אפשר למצוא אהבה חדשה ומהר. קבלו כמה מהכוכבות שנכנסו לזוגיות, רגע אחרי שסיימו מערכת יחסים ארוכה

זמן צפייה: 01:03

בשבוע הבא תחזור למסך תוכנית ההיכרויות המצליחה "אהבה חדשה" בה שלוש בנות ולראשונה - גבר אחד, יתנו צ'אנס במשך כמה ימים לבני המין השני ואם העניינים לא יסתדרו הם יוכלו להמשיך הלאה. נראה שהתסריט הטלוויזיוני מתרחש גם בחיים האמיתיים, מאחר והיו בשנים האחרונות לא מעט דמויות מוכרות בביצה שהמשיכו הלאה די מהר אחרי מערכת יחסים ארוכה, ומצאו להם אהבה חדשה.

יעל שלביה

ברנדון קורף, יעל שלביה
ברנדון קורף, יעל שלביה | צילום: אינסטגרם

במרץ בשנה שעבר, הדוגמנית היפה נפרדה מברנדון קורף אחרי שלוש שנות זוגיות טרנס אטלנטית רומנטית ומתוקה. לא עבר זמן רב מדי, ושבועות ספורים לאחר מכן נראה ששלביה כבר התאוששה והמשיכה הלאה. חודשיים בדיוק אחרי פרסום הידיעות על הפרידה ולצד שמועות על זוגיות עם עומר אדם, השניים השיקו את מערכת היחסים החדשה שלהם בתמונה דביקה ראשונה. נכון, זה אמנם נשמע מוקדם מדי, אבל לשלביה, שיצאה מקשר של שלוש שנים לקח פחות מחודשיים למצוא אהבה חדשה.

יעל שלביה, עומר אדם
צילום: אינסטגרם

 

נועה קירל

יהונתן מרגי ונועה קירל
יהונתן מרגי ונועה קירל | צילום: אינסטגרם

הלב של מעריצים ומעריצות רבים נשבר בספטמבר 2021 כאשר הפאוור קאפל האהוב בביצה נועה קירל ויהונתן מרגי הצהירו על פרידה, אחרי שלוש שנים של מערכת יחסים הדוקה. לאחר חרושת שמועות שהחלו בתקופת הפסטיגל, השניים מיהרו להוציא הודעה רשמית כי הם נפרדים באהבה. לזמרת המצליחה שהולכת לכבוש את האירוויזיון לא לקח יותר מדי זמן להתאושש ממערכת היחסים המתוקשרת עם מרגי, כך שפחות מארבעה חודשים לאחר מכן היא אישרה את הזוגיות עם תומר הכהן, אותו הכירה על סט צילומי הקליפ שלה והיא במערכת יחסים איתו עד היום. אין ספק שבעוד לרבים לוקח שנים, לקירל לקח זמן קצר למצוא אהבה חדשה.

נועה קירל, תומר הכהן
נועה קירל, תומר הכהן | צילום: אינסטגרם

 

עדן פינס

עדן פינס, אילן מסיקה
עדן פינס, אילן מסיקה | צילום: אינסטגרם

שנתיים של זוגיות הכוללת מגורים משותפים הסתיימו, ועדן פינס והיהלומן אילן מסיקה הפרידו כוחות למרות השמועות על חתונה. הדוגמנית עזבה את הדירה המשותפת כאשר זמן לא רב לאחר מכן, החלו לצוץ שמועות כי היא בזוגיות עם הכדורגלן הברזילאי של נבחרת פריז סן ז'רמן ניימאר. בסמוך לדיווחים על הרומן, החלו לצאת תמונות של פינס עם כוכב "365" סיימון סוסינה שאכן בהמשך, בתחילת ינואר כבר קיבלו תוקף רשמי והשניים פרסמו תמונה משותפת בערב השנה החדשה. אז נכון, אי אפשר לקרוא לזה "אהבה חדשה" כי השניים כבר הספיקו להיפרד, ופינס אף הצהירה כי היא פשוט לא התאהבה. מה שנקרא - טנק יו נקסט.

עדן פינס וסיימון סוסינה
נשיקת חצות. עדן פינס וסיימון סוסינה | צילום: אינסטגרם

 

ג'קי אזולאי

ג'קי אזולאי ובעלה. עכשיו כבר אין בטן
ג'קי אזולאי וישראל | צילום: אור גפן

אחרי 15 שנים של זוגיות, נישואים וארבעה ילדים, ג'קי אזולאי ובעלה ישראל חתמו על הסכם גירושים במרץ 2021, באפריל באותה השנה אזולאי שהספיקה כבר לגמרי לחזור בשאלה ושינתה את הלוק שלה השיקה חבר חדש הצעיר ממנה ב-15 שנה, הכדורגלן דניאל בוסי. אין ספק שאזולאי מצאה מהר מאוד אהבה חדשה והיא נמשכה כמעט שנה. לאחר מכן, חודש אחרי הפרידה מבוסי, אזולאי שוב מצאה את שאהבה נפשה ובמאי 2022 השיקה בן זוג חדש איתו היא מבלה עד היום, בני פרץ בן 24.

ג'קי אזולאי ובן זוגה בני פרץ
ג'קי אזולאי ובן זוגה בני פרץ | צילום: אור גפן, יח''צ