שוב רווקה: דנית גרינברג ובן הזוג נפרדו

למרות שניסו לשמור את הזוגיות לעצמם כדי לתת הזדמנות שונה ממערכות היחסים הקודמות שלה, דנית גרינברג ובן הזוג יניב חרל"פ החליטו להיפרד עשרה חודשים בלבד אחרי שהחלו לצאת

דנית גרינברג בראיון על המלחמה, הזוגיות והמציאות החדשה
דנית גרינברג | צילום: לנס הפקות

חיי האהבה של יוצאת "האח הגדול" דנית גרינברג ידעו לא מעט דרמות בשנים האחרונות - כשהכל קרה לעין הציבור והמצלמה. עשרה חודשים אחרי הגירושים מבעלה השני ברק חקמט, בתחילת אוקטובר, התחילה גרינברג לצאת עם יניב חרלפ, וניסתה לשמור את הזוגיות הרחק מאור הזרקורים, כדי לתת הפעם צ'אנס אחר. אך כעת מתברר שלמרות העובדה שמערכת היחסים הזו הייתה יחסית פרטית, והתנהלה מחוץ לרדאר, השניים החליטו להפריד כוחות אחרי פחות משנה יחד. על פי מקרובים, השניים נקלעו למשבר ביחסים לפני כמה שבועות, ולאחר שלא הצליחו לגשר על הפערים החליטו להיפרד.

כתבות נוספות ממדור סלבס:

דנית גרינברג ויניב חרל"פ
אחד התיעודים הבודדים של השניים. דנית גרינברג ויניב חרל"פ | צילום: אינסטגרם

כזכור, גרינברג הייתה נשואה לאליאב אוזן, אותו הכירה בבית "האח הגדול" אחרי משולש אהבה טלוויזיוני עם נופר מור, אך השניים התגרשו בסכסוך פומבי ומכוער. לאחר מכן נישאה לברק, אך גם הנישואים האלו לא החזיקו ובפברואר בשנה שעברה היינו הראשונים לספר לכם כי הם נפרדו, וחקמט עזב את הבית. לעומת הגירושים הראשונים הפעם השניה הסתיימה קצת יותר בטוב, והשניים בקשר טוב ואף חולקים משמורת על הכלב המשותף שלהם פרדי.

דנית גרינברג וברק חקמט
דנית גרינברג וברק חקמט | צילום: אינסטגרם