פרסום ראשון: דנית גרינברג וברק חקמט במשבר בנישואים

פחות משנה אחרי שנישאו, דנית גרינברג וברק חקמט נמצאים במשבר בנישואים וברק אף עזב את הבית המשותף. פרסום ראשון

זמן צפייה: 03:54

אם היה לכם ספק, מרקורי אכן בנסיגה. בשבוע האחרון התבשרנו על לא מעט זוגות ותיקים בביצה שחתול שחור עבר בינהם. אנה זק ורועי סנדלר נפרדו, טיילור מלכוב ולירן דנינו במשבר ביחסים וגם מאור אדרי עזב לאחרונה את הבית. כעת, אנו מאוד מתבאסים לבשר כי גם דנית גרינברג וברק חקמט חווים בעיות בנישואים.

כתבות נוספות במדור סלבס:

השניים, שנישאו רק לפני שנה בחתונה חגיגית אל מול 350 בני משפחה וחברים נמצאים במשבר ביחסים, ולאחר שלא הצליחו לגשר על פערים, מקרובים לשניים מדווחים כי חקמט אף עזב את הדירה המשותפת בהרצליה. העוקבים האדוקים של יוצאת "האח הגדול" לשעבר וודאי הבחינו להיעלמותו של בעלה, שאיך לומר היה כוכב הסטורי שלה עד לפני כמה שבועות וכעת נחשפה הסיבה.

דנית גרינברג וברק חקמט
דנית גרינברג וברק חקמט | צילום: אינסטגרם

אמנם טרם מדובר בפרידה באופן רשמי ועוד אין דיבור על גירושים אבל אין ספק שהשניים נמצאים במקום בו הם צריכים לפתור את הדברים ולהבין כיצד הם מתקדמים.

כזכור, למרות הנישואים המרגשים זו הייתה שנה מורכבת מאוד עבור דנית, שעברה תאונת דרכים קשה חודש בלבד לפני החתונה. לאחר שעות בהן נעלמה מהרשתות החברתיות, העלתה גרינברג במרץ שעבר את הכיתוב "אני בסדר, נס גדול, אשוב כשאחלים" וחשפה שרכבה הלך כליל והיא נאלצה לעבור סדרת ניתוחים. גם בחודש שעבר עברה דנית ניתוח באפה, כדי לשחזר את המחיצות הפנימיות.

באפריל האחרון אחרי שנה וחצי של זוגיות השניים נישאו בחתונה יוצאת דופן שהחלה בבית כנסת "אוהל מועד" בתל אביב ומשם צעדו בצהלה לאולם האירועים בו נערכה השמחה. כפי שאתם בטח זוכרים זוהי החתונה השניה של גרינברג, שהייתה נשואה בעבר לאליאב אוזן, אותו הכירה בבית "האח הגדול".

מטעמם של השניים לא נמסרה תגובה.

דנית גרינברג וברק חקמט
דנית גרינברג וברק חקמט | צילום: אינסטגרם