"כיף שיש עם מי לחלוק את התקופה": דנית גרינברג בראיון על המלחמה, הזוגיות והמציאות החדשה

דנית גרינברג מאושרת בזוגיות החדשה, שמחה מאוד לחזור לעבוד ומקווה שעם ישראל ימשיך להיות מאוחד גם אחרי המלחמה. אבל למי הצהירה "לא אסלח ולא אשכח?" צפו בראיון בראש הכתבה

זמן צפייה: 03:08

כאב המלחמה עוד מרחף ונראה שהמציאות לעולם לא תחזור להיות כפי שהייתה, אבל כמו בכל ההיסטוריה של עם ישראל באיזשהו שלב צריך לחזור לאיזשהי שגרה. בימים בהם יש המון שנאה כלפינו בעולם, נחמד לזכות שוולנטיין דיי, יום האהבה הלועזי מעבר לפינה ולכבוד כך התייצבה דנית גרינברג לקמפיין חגיגי לפנדורה ברוח התקופה.

כתבות נוספות

יותר מדי חיוכים לא היו על הסט, אלא המון רגישות למצב ולסיטואציה. "תקופה מאתגרת כמו על כולם עברנו אירועים קשים יותר קשים" סיפרה גרינברג על הסט. בארבעת החודשים האחרונים מתחזקת כוכבת הרשת ויוצאת "האח הגדול" זוגיות חדשה, שהחלה חודשיים וחצי בלבד לאחר הגירושים המפתיעים מבעלה ברק חקמט. לרוב, לא תמצאו תמונות שלה ושל הבחור החדש, יניב חרלפ ברשתות החברתיות למרות שגרינברג מרבה לתעד כל רגע בחיים שלה. "הוא בן אדם מאוד פרטי כזה ואני מאוד מכבדת את הפרטיות שלי ומשאירה את זה ככה. אבל לגמרי זה כיף שיש עם מי לחלוק את הקושי של התקופה" סיפרה והוסיפה "הוא היה המון זמן במילואים ועכשיו הוא פה, לא יודעת לכמה זמן אבל כרגע הוא כאן.

דנית גרינברג בראיון על המלחמה, הזוגיות והמציאות החדשה
צילום: לנס הפקות

 

דנית גרינברג בראיון על המלחמה, הזוגיות והמציאות החדשה
צילום: לנס הפקות

 

מה היא חושבת על כל מי שמביע ביקורת על המשפיענים שמציגים "קודי קופון למרות המצב" והאם היא הצליחה להתאושש מגילוי האנטישמיות של הקראש שלה, כוכב "גוסיפ גירל" אד ווסטוויק? כל זאת בראיון בראש הכתבה.

דנית גרינברג בראיון על המלחמה, הזוגיות והמציאות החדשה
צילום: לנס הפקות