עומר אדם מגיב לביקורות: "מבטיח לכם שפעם הבאה זה יהיה רק אני ואתם"

הבוקר (שישי) עומר אדם עונה לביקורת המעריצים ברשת ומספק הסבר להופעה הקצרה אמש בפארק הירקון: "אין משהו שמבאס אותי יותר מזה שלא יכולתי להישאר אתכם עוד - רציתי שתקבלו באותו כרטיס את שנינו"

עומר אדם
עומר אדם | צילום: דניאל אוחנה

חייב לכם הסבר: אי-אפשר להתעלם מהתגובות הזועמות של רבים מהמעריצי עומר אדם שטענו שהמופע היה קצר מדי ושהוא אימ;לק שירים במקום לבצע אותם במלואם. "ביזיון", "מביך", "זלול", אלו רק חלק מהתגובות שנכתבו ברשתות כביקורת על חלקו של עומר אדם שנמשך קצת פחות משעה במופע הענק בפארק הירקון יחד עם ניקי ג'אם.

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

באחד הדיווחים נטען כי ג'אם הוא זה שאיחר לעלות על הבמה - מה שאילץ את אדם לקצר את החלק שלו במופע ולכלול 7 שירים בלבד. לפי הפרטים היבשים, ג'אם אכן התחיל ב-21:15 למרות שבכרטיס נרשם כי המופע יחל ב-20:45. אדם, שעלה בסביבות 22:00, לא יכול היה להמשיך אחרי השעה 23:00 בשל חוק הרעש האוסר להרעיש מעבר לשעה זו.

הבוקר (שישי) עומר מפרסם פוסט מתנצל באינסטגרם ומסביר את ההופעה הקצרה: "אני רוצה שתדעו שאין משהו שמבאס אותי יותר מזה שלא יכולתי להישאר אתכם עוד. היינו צריכים לעמוד גם בחוקים של זמני הופעות בפארק הירקון, מבחינתי הייתי שמח לשיר איתכם כל הלילה. בחרתי להביא אמן בינלאומי גדול שיהיה איתי על אותה במה כי רציתי לתת לכם חוויה עוד יותר מטורפת, מפתיעה, מיוחדת. רציתי שתקבלו באותו כרטיס את שנינו", כתב אדם.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Omer Adam (@omeradam)