כמה שחקני פאודה באמת זוכרים מהעונה הראשונה?

אחרי 3 עונות של אקשן, אהבה, סכסוך ובעיקר שבירת גבולות, קפצנו לפרמיירה החגיגית של העונה החדשה של "פאודה" שמשכה אליה לא רק שחקנים, אלא לא מעט פוליטיקאים שרצו לספוג קצת גלאם. אז מי הבריז, מי הפתיע ומה היה לאולמרט להגיד?

זמן צפייה: 01:35

פרק הבכורה של העונה הרביעית והחדשה של "פאודה" - סדרת הדגל של yes מאת ליאור רז ואבי יששכרוף, ישודר הערב (רביעי) ולקראת הבכורה הצטרפנו לאירוע ההשקה החגיגי. וכשאנחנו אומרים חגיגי אנחנו מתכוונים לזה. רוב השחקנים (בלטו בהיעדרם, איציק כהן, רונה לי שמעון ונטע גרטי) התקבצו לאירוע המלווה במוזיקה ערבית, בר אלכוהול מושקע ואוכל מהמטבח הדרוזי - כי אי אפשר לוותר על פיתה עם לאבנה.

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

אל צוות השחקנים הקבוע של ליאור רז, דורון בן-דוד, רונה-לי שמעון, עידן עמדי, נטע גרטי, איציק כהן ויעקב זדה-דניאל מצטרפות העונה לוסי איוב, ענבל לביא ההוליוודית שלנו (ששיחקה ב"לוציפר"), אבי אברומי ולואי עלי.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-television-israeli-tv-biladi-self-2207141200' autoplay='0' credit='' desc='אהוד אולמרט בריאיון בהשקת העונה החדשה של פאודה' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1657790701/uploads/2022/903170954.jpg' kid='1_gr3vn45a' duration='']

בלי ספוילרים, בעונה החדשה מחכים לנו טוויסטים, הפתעות ודמויות חדשות. העונה תכלול 10 פרקים והיא תהיה גדולה יותר, מושקעת יותר, וברובה המוחלט בינלאומית יותר ומלחיצה יותר (בלי סטרס). עלילת העונה הרביעית תתמקד בשתי חזיתות מרכזיות - נגד חיזבאללה ונגד ארגוני טרור פלסטיניים בשטחי ישראל הכבושים. לפי השמועות, חלק רחב מהעונה יתרחש בחו"ל בזמן שחלק מהצוות מגיע לפעולה חשאית בבלגיה למבצע חילוץ של חטוף.

כוכבי פאודה בהשקת העונה החדשה
כוכבי פאודה בהשקת העונה החדשה | צילום: רפי דלויה

אז לפני שהאקשן חוזר, יצאנו לבדוק כמה הקאסט הוותיק והחדש שלנו זוכר את כל עלילת הסדרה. תסמכו עלינו שממש לא הקלנו עליהם.