כמעט 30 קילו פחות: יוצאת "האח הגדול" מציגה שינוי מטורף

כמעט שלוש שנים אחרי שיצאה מבית "האח הגדול" ואחרי שעברה לא מעט עליות ומורדות, לינור סביניק מציגה מהפך של ממש, כשהשילה כמעט שלושים קילו ממשקלה - ללא זריקות וכדורים

לינור סביניק
לינור סביניק | צילום: רפי דלויה

עם כל הבלאגן שכוכבי "האח הגדול" החדשים מייצרים, וגם אלו מהעונה הקודמת שעדיין ממשיכים להישאר בכותרות, אולי ושכחתם מלינור סביניק, שבזמן שהתגוררה בבית המפורסם, אין אחד שלא הכיר אותה. כעת, כמעט שלוש שנים אחרי שיצאה מהריאליטי, מציגה סביניק גזרה חדשה ומפתיעה במיוחד. בתמונות של "לפני ואחרי" אותן העלתה אמש לחשבון האינסטגרם שלה, חשפה יוצאת "האח הגדול" כי בששת החודשים האחרונות הצליחה להשיל ממשקלה 27 קילוגרמים!

לינור סביניק
לינור סביניק | צילום: אינסטגרם

 

אז איך הצליחה הדיירת לשעבר להגיע ממשקל של 74 קילו למשקל מטורף של 47? ובכן, נראה שבעבודה קשה והתמדה. "השינוי של חיי, בלי כדורים, צומות, תפריטי הרעבה, מאכלים מוזרים, זריקות ולא יודעת מה" כתבה לצד התמונות, ותייגה את מאמן הכושר שלה שעזר לה להגיע לשינוי המיוחל.

מי שעוקב אחרי סביניק, שמרבה להעלות סרטונים מבדרים עם בעלה רן גבאי יכל לראות את השינוי בחודשים האחרונים, אך כשהיא הציגה את התיעוד של תחילת השינוי ועד היום אנחנו חייבים להודות שנותרנו בהלם. כל הכבוד!

לינור סביניק
מהפך של ממש

 

לינור סביניק