מה הוביל לפרידה בין סטטיק לבת הזוג?

יממה אחרי שפרסמנו את הפרידה בין סטטיק לבת הזוג, חרושת השמועות לא מפסיקה לעבוד ומקורבים לשניים מנסים להסביר מה גרם לפרידה של זוג האוהבים הצעיר

זמן צפייה: 05:14
 יממה עברה מאז נחשף כאן ברשת סלבס על כך שהזמר המפורסם סטטיק ובת הזוג נופר גולן נפרדו, והספקולציות לגבי הפרידה לא מפסיקות כמו שמועות רבות על מה שהתרחש בימים האחרונים בין בני הזוג הצעירים. האם מדובר בבחורה אחרת או ריחוק טבעי שנגרם בין בני זוג? השמועות סביב השניים לא מפסיקות לרוץ והמעריצים (והמעריצות) מחפשות הסברים וסיבות איך הפך הצ'ארמר לרווק תוך זמן קצר
 

סטטיק ובת הזוג נפרדו
הפרידה. סטטיק והאקסית
מקורבים לשניים מכחישים כל טענות לחוסר נאמנות בין השניים ואפילו טענות על כך שאולי זה מחיר התהילה וסינוור מחיי הפרסום. "זה היה ריחוק טבעי בין השניים, מדובר על שני אנשים צעירים שנמצאים באור הזרקורים ולכן זה היה מהלך שהוא טבעי" מספר מקורב. "סטטיק הרגיש בתקופה האחרונה קצת לחץ, יש עליו עומס גדול. מדובר על אחד האמנים המצליחים במדינה שמופיע מדי ערב, מספר פעמים אפילו". העומס מספרים הוביל לריב אוהבים קטן שהוביל בהחלטה משותפת להפסקה של כמה ימים.
 עוד ברשת סלבס
הרבה גבות של מעריצים הורמו לאחרונה אחרי שביום האהבה שנחגג בשבוע שעבר, הזמר הצעיר לא שיתף תמונה או הקדיש פוסט לבת הזוג שלו בשנה האחרונה, לעומתו בן אל ובת הזוג אורטל עמר שיתפו בשלל פוסטים נרגשים ורומנטיים. אך גם מצידה של נופר גולן היה שתיקה, מסביב לזמר סיפרו על רצון לשמור על היחסים בשקט ומתחת לראדר.
 

האם היא הסיבה לפרידה? שירן סנדל
האם היא הסיבה לפרידה? שירן סנדל
מה שהוביל כנראה לסוף היחסים היה העובדה שסטטיק ושותפו לעשייה בן אל ירדו לאילת להופיע, בזמן שתבורי הגיע צמוד לבת הזוג עמר, סטטיק בחר להגיע לבד ולהנות מהשקט שלו. בעיר הדרומית פגש הזמר את כוכבת הילדים שירן סנדל איתה חלק במה במופע הפסטיגל האחרון, השניים שהפכו להיות קרובים בילו את הסופה"ש ביחד ואף העלו מספר סרטונים לסטוריז באינסטגרם מה שהעלה שוב סימני שאלה על טיב מערכת היחסים בין סטטיק לגולן שכנראה לא קיבלה בהבנה את ההתקרבות של השניים.

מי אלה? ביקשו תמונה מה נסרב? @static_official @sagiakshuti

A post shared by shiransendel (@shiransendel) on

האם יש סיכוי לקאמבק? תלוי את מי אתם שואלים. אם לפני מספר ימים היה סיכוי שהזוג יחזור זה לזרועות זו, הוויקנד האחרון די הרס את הסיכויים האלו וחברים מספרים שגולן חזרה לגור בצפון באופן קבוע, אחרי שהתגוררה לעיתים אצל הבויפריינד המפורסם .מנגד מקורבים טוענים כי לסנדל אין קשר, "הבעיות היו שם לפני סנדל".אך מנגד הוסיפו  "לא נתפלא אם סנדל וסטטיק יהפכו לזוג כי הם באמת קרובים לאחרונה. אבל כלפי חוץ זה לא יהיה עכשיו כדי לא להלהיט את הרוחות וגם יכול להיות שזה לא יהיה".

משה זיו מנהל יחסי הציבור של סטטיק מסר בתגובה: "איננו מתעסקים בחייהם הפרטיים של האמנים אותם אנו מייצגים".

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר