לא סתם: סטטיק ובת הזוג נפרדו

פרסום ראשון: רגע אחרי ולנטיין דיי, סטטיק ובת הזוג נופר גולן החליטו על הפרדת כוחות. מנגד, מקורבים לשניים לא שוללים קאמבק רומנטי

סטטיק ובת הזוג נפרדו

סטטיק ובת הזוג נפרדו. אתם יודעים מה אומרים, אחרי יום האהבה, מגיע מוצאי יום האהבה. ובזמן שהזוגות המתוקשרים בביצה חגגו את אהבתם, יש זוג צעיר אחד שנאלץ לקחת החלטה אמיצה ולהפריד כוחות

בזמן שהזוגיות המקצועית שלו עם בן אל תבורי צמודה, חזקה ושוברת שיאי השמעות ומכירות, דווקא חיי האהבה של לירז רוסו, סטטיק בשבילכם סופגים מכה לא קלה.

 

I'm so lucky ?

A post shared by ❤Nofar Golan❤ (@nofargolan) on


מקורבים ליוצר המוכשר, מספרים שבתקופה האחרונה יחסיו עם בת הזוג נופר גולן עלו על שרטון, ואחרי שיחות ארוכות השניים החליטו לקחת פסק זמן ולהפרד, מנגד אותם מקורבים מספרים הבוקר לרשת סלבס שלא נמנע שהשניים יחזרו אחד לשני, ויש סיכוי לא רע לקאמבק רומנטי "הם עדיין מאוהבים אחד בשני".

 

לילה טוב לכולם ? #bae #in_love ❤

A post shared by ❤Nofar Golan❤ (@nofargolan) on

סטטיק מדבר על הזוגיות המקצועית והרומנטית

בקיץ האחרון סיפר רוסו (26) על הקשר החם שיש לו עם גולן, בת ה-20 "על המעריצות היא מתגברת, היא ילדה גדולה והיא יודעת שבסוף היום אני חוזר אליה, אבל קשה לי לא לראות אותה הרבה. היא באה להופעות כמה שהיא יכולה, אבל היא חיילת".

באוקטובר האחרון, הגיע סטטיק לטקס נבחרי ערוץ הילדים, שם נשאל על ידי כתב השטח שלנו, קובי שטח, "איזו זוגיות יותר קשה לטפח, עם בן אל או עם בת הזוג?", התשובה כמו שאתם יכולים לראות בראיון עם סטטיק, מפתיעה במיוחד.

מהיח"צ של סטטיק ובן אל נמסר בתגובה: איננו מתעסקים בחייהם הפרטיים של האמנים אותם אנו מייצגים

אוהבת לאהוב אותו ❤

A post shared by ❤Nofar Golan❤ (@nofargolan) on

My man ?

A post shared by ❤Nofar Golan❤ (@nofargolan) on


[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-news-034' autoplay='1' credit='' kid='1_0b67ciqh' duration='314']