יהודה לוי ודנה פרידר השיקו זוגיות - וגם שלומית מלכה לא נשארה אדישה

התמונה הזוגית הראשונה של דנה פרידר ויהודה לוי הצליחה לשבור את הרשת, ותפסה גם את תשומת ליבה של הגרושה המתוקה שלומית מלכה שלא נותרה אדישה

יהודה לוי, דנה פרידר
יהודה לוי, דנה פרידר | צילום: אינסטגרם

אחרי חודשיים של שמועות, הכחשות ואישורים עמומים זה סוף סוף קרה - בערב שישי הזוג הכי יפה של התקופה האחרונה, דנה פרידר ויהודה לוי השיקו את הזוגיות שלהם באופן רשמי בתמונה זוגית משותפת ברשתות החברתיות. "מצאתי את האהבה שלי בפורטיפינו" כתב לוי, בפוזה דביקה לצד בת הזוג החדשה והרשת החלה לגעוש. ימים ספורים אחרי שלוי חזר מחמישה שבועות של צילומים מעבר לים החליטו השניים לקחת פסק זמן מהעבודה ולהשקיע אותו במערכת היחסים החדשה, כשיצאו לחופשה ראשונה מעבר לים.

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Official Yuda Levi (@yuda29)

בין כל המתרגשים והמברכים, בפוסט שהגיע תוך שעות ספורות לעשרות אלפי לייקים הייתה גם אחת יוצאת דופן. שלומית מלכה, מי שהייתה אשתו של לוי עד לפני שנתיים לא נותרה אדישה גם היא לתמונה המרגשת - ונתנה את הלייק המפרגן. שלא כמו הרבה זוגות אחרים בביצה שנפרדו והסירו עוקב, שלומית עדיין עוקבת אחר יהודה כמו גם אחרי דנה פרידר, חברה לתעשייה. גם אדווה דדון, מי ששמה נקשר ללוי על פי השמועות החליטה לסמן לייק על התמונה ולפרגן, למרות הזוגיות לכאורה שלהם שלא צלחה.

שלומית מלכה
מפרגנת. שלומית מלכה | צילום: רפי דלויה