ראינו את זה מגיע: יהודה לוי ודנה פרידר בתחילתה של מערכת יחסים

נראה שחזינו נבואה שהגשימה את עצמה. אחרי שהצענו אותם כשידוך, כעת מתברר שיהודה לוי ודנה פרידר בתחילתה של מערכת יחסים טרייה

זמן צפייה: 06:37

לפני חודש בדיוק, במסגרת המגזין השבועי בנושא "שבוע האיחוד" של הישרדות, יצאנו כאן ברשת13 סלבס עם פרוייקט מיוחד לשידוך כל הרווקים הטריים בביצה לכדי זוגיות חדשה. לא העלנו בדעתנו שהנבואה תגשים את עצמה! על פי דיווחים שמציפים את הרשת בשעה האחרונה, נראה ששני הכוכבים הגדולים יהודה לוי ודנה פרידר בתחילתה של מערכת יחסים חדשה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

על פי דיווח של מאקו סלבס, לוי, שהתגרש בשנה שעברה משלומית מלכה ופרידר, שהתגרשה בחודשים האחרונים מבעלה השני אריאל פרדו מבלים לאחרונה לא מעט ביחד, ומדובר על יחסים שהם מעבר לידידות. על פי יודעי דבר, כך נכתב, בשבועות האחרונים השניים מקפידים להיפגש אחד אצל השניה ולא במקומות פומביים בעיקר בגלל הפרופיל התקשורתי הגבוה שלהם.

יהודה לוי
יהודה לוי | צילום: רפי דלויה

בפברואר האחרון, העלנו את שמם של השניים כזיווג משמיים, מאחר ושניהם בשלים לזוגיות אמיתית, כזו שתסתיים בנישואים או יותר חשוב - בילדים. אחרי שלוי התגרש משלומית מלכה בין היתר בעקבות אי הסנכרון בנוגע לילדים והיא התגרשה בפעם השניה מבעלה אריאל פרדו, יש מצב שהשניים שכבר מכירים מהחיים בביצה יוכלו להיות דווקא זוג נפלא ומי יודע, אולי יביאו ילדים במהרה.

דנה פרידר
דנה פרידר | צילום: שוקה כהן