יכולים להפסיק להתחבא: דנה פרידר אישרה את הזוגיות עם יהודה לוי

אחרי שבועות ארוכים של הכחשות עכשיו זה רשמי, דנה פרידר אישרה את הזוגיות עם יהודה לוי ושומרת על איפוק "משהו חדש מתחיל, נעים וטוב וביתי"

דנה פרידר, יהודה לוי
דנה פרידר, יהודה לוי | צילום: עופר כהן, אלירן אביטל

בוקר אור לכל הספקנים, שלא חשבו שהשמועות על רומן נרקם בין יהודה לוי ודנה פרידר נכונות! אחרי שבועות ארוכים של דיווחים, הכחשות והתחמקויות עכשיו זה רשמי, ונראה שהפאוור קאפל בתחילתה של מערכת יחסים. הבוקר, התפרסמה ידיעה ב"PPLUSE" כי פרידר אישרה סוף סוף את הזוגיות המתפתחת עם יהודה לוי בריאיון לקראת צאת סרטה החדש "כולם מחכים רק לי".

כתבות נוספות במדור סלבס:

דנה פרידר ויהודה לוי
דנה פרידר ויהודה לוי | צילום: צילום גולשים

"משהו חדש מתחיל, נעים וטוב וביתי", אמרה פרידר בכתבה והוסיפה: "מעבר לזה יש פה שניים בסיפור. אני יכולה לדבר עליי שאני קצת מדחיקה את העליהום כדי להתרכז במה שחשוב ולא בחיצוני", סיפרה והוסיפה: "זה גם יכול נורא להחמיא ולהצחיק וכמו כן להיות מוגזם באותה נשימה, אז מה שבטוח זה לא לקחת את התגובות של הבחוץ יותר מדי ברצינות כדי לאפשר שפיות במרחב האמיתי והלא וירטואלי".

כזכור לפני חודשים פורסם במאקו סלבס כי השניים החלו לבלות לא מעט אחד בחברת השניה וכי הם נמצאים בגישושים לקראת מערכת יחסים, מאז, תמונות פפראצי של השניים הציפו את הרשת אבל הם המשיכו להכחיש את הידיעה. כעת מתקבל האישור הרשמי ואנחנו מקווים לראות אותם בקרוב בפומבי, יוצאים לעין העדשה.