"אתה שותה לה את האנרגיה בקשית": כוכבת הרשת שטענה כי הזוגיות של נסרין קדרי ורום שמיר "רעילה"

כוכבת הרשת ליאל אלי צפתה בדוקו ריאליטי של נסרין קדרי וחלקה עם העוקבים את דעתה על מערכת היחסים של הזמרת עם בן זוגה וקראה "זו זוגיות רעילה". קדרי לא נשארה חייבת והגיבה לה ״רעה״

ליאל אלי
ליאל אלי | צילום: רשת 13

העונה החדשה של הדוקו ריאליטי על חייה של הזמרת נסרין קדרי ממשיך לייצר כותרות, ואחרי שקיבלו חיקוי מדוייק כעת הם זוכים לביקורת מקולגה לביצה, שלא חסכה את דעתה על הזוגיות של קדרי עם בעלה רום שמיר. לאחר שצפתה בפרק החדש, העלתה ליאל אלי את הפרשנות האישית שלה למערכת היחסים של השניים ואף כינתה אותה "רעילה".

לכתבות נוספות בנושא סלבס:

"הוא מזכיר לי מערכת יחסים רעילה שהייתה לי בעבר ועושה לי וויבים רעים. סליחה, לדעתי הם פשוט לא מוציאים את המיטב אחד מהשני" עוד הוסיפה: "אני יודעת שקל לשבת על הספה ולשפוט אבל סליחה זה באמת עושה לי רמא לצפות והייתי חייבת לשתף".

Whatsapp Image 2024 02 25 At 1
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של ליאל אלי

בסרטון שבו דיברה אמרה "הוא אומר 'איתי בבית את בלי אנרגיות ובחוץ את עם אנרגיות'. אגב רואים את זה וזה ניכר, כשהיא בחוץ עם אנשים היא פורחת. חיים אתה שותה את האנרגיות שלה עם קשית. אתה גורם לזה. בעייני, כמובן הכל בעייני ולדעתי האישית" ואף הציגה  לראייה קטעים מהסדרה להוכחה.

כנראה דבריה נגעו ברבים והיא קיבלה לא מעט תגובות באינסטגרם והחליטה לסכם: "אני ממש שמחה שאני לא היחידה שראתה את זה. אני מרגישה שיש מלא בנות נוער ובחורות צעירות וגם נשים בכללי שיכולות להישאב למערכת יחסים כזאת וזה כואב לי ברמות".

Whatsapp Image 2024 02 25 At 1
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של ליאל אלי

"זה מסוג הסדרות שצריך להקרין בבתי ספר ולרשום איך גבר לא צריך להתנהג. מה זה זוגיות רעילה. זה מרגיש לי מה זה שופטני לרשום אבל בואו. זאת סדרה לעיניי כל עם ישראל וחשוב שנציף נושאים כאלה".

בתגובה לדברים ושלא כהרגלה החליטה קדרי להגיב ברשתות החברתיות ולענות לאלי על כל מה שאמרה: "הכי טבעי לי לא להגיב לפרסומים הבוקר. אני אדם חזק עצמאי, בניתי את עצמי בעשר אצבעות, וכל הבחירות בחיי נעצו ממקום של עוצמה. אני חושבת על כל הנשים שמקבלות הערות על הזוגיות שלהן מנשים אחרות, כל מי ששופטת את הזוגיות שלך באוזניים של אחרים היא במילה אחת רעה'".

כתבה והוסיפה: "צריך להיות בנאדם ממש אכזרי כדי לעשות דבר כזה. אם היא חושבת שאת נמצאת במערכת יחסים רעילה, ואם זה גורם לה צער ובאמת אכפת לה ממך היא תדבר איתך בארבע עיניים, ברגישות ואנושיות. לפרסם את דעתה ברבים זה ניסיון לצאת גדולה על חשבונך, להשפיל ברבים וזה הכי רעיל שיש, לא הזוגיות שלך",

כתבה קדרי והוסיפה: "כמי שהייתה במספר מערכות יחסים רעילות אני יודעת איזה חיים בחרתי לא לחיות. אני יודעת ממה התחזקתי ומה בנה את מי שאני היום אמא וכשאישה נשואה. בחרתי לשים את החיים שלי על המסך כדי להראות כלל הנשים שצופות בי ששום דבר לא זוהר. השתמשתי בכוח שלי כדי לשתף את העובדה שזה שאני זמרת מפורסמת שמנהלת קריירה מצליחה לצד חיי נישואים, הורות ואהבה לא אומר שהכל תמיד חלק, כמו בכל בית בעולם".