באווטפיט שלא משאיר הרבה מקום לדימיון: אביבית בר זוהר צמודה לגבר חדש

הפרודה הטרייה אביבית בר זוהר סיימה יום בבית המשפט והתייצבה בערב באירוע יום הולדת, שם הגיעה בלבוש בלתי נשכח, וצמודה לגבר חדש

אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר | צילום: אור גפן

שבוע סוער עבר על אביבית בר זוהר, לאחר שהגיעה אתמול לבית המשפט השלום בתל אביב לאחר ששותפה איתה עבדה הגישה נגדה תלונה בסך מיליון שקלים. למרות המעמד המלחיץ תועדה כוכבת הריאליטי מחוייכת ומתוקתקת מחוץ לאולם ובערב, כבר הספיקה להתייצב באירוע חגיגי בשמלה בלתי נשכחת, והשמועה אומרת שהיא לא עזבה את המקום לבדה.

בר זוהר, שנפרדה מהארוס שלה קווין צרפתי בקיץ האחרון הגיעה אתמול למסיבת הפתעה של איש העסקים תומר פינטו שחגג יום הולדת בקומה 49 בעזריאלי בתל אביב. הכוכבת, שידועה באווטפיטים המושקעים והחשופים שלה הצליחה להפתיע גם הפעם עם שמלה שלא משאירה הרבה מקום לדימיון. שם, פגשה וקשקשה עם אופירה אסייג, פאר טסי, רותם כהן ואחרים, כמו גם מפיקת האירוע אירית רחמים.

אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר | צילום: אור גפן

נוכחים שהיו במקום ראו את בר זוהר צמודה במיוחד לגבר, איש עסקים בשם אמיל מיכאלי. לא ברור מה טיב היחסים בין השניים אך אם ניתן לתמונות לדבר בעד עצמם, הם נראו מאוד מיודדים כשבילו לא מעט זמן אחד לצד השניה. מבלה במקום אף טען כי השניים עזבו יחד את המקום.

מטעמה של אביבית נמסר: "לא זוגיות חדשה. מישהו שאני עושה איתו עסקים בבאקו, זה הכל"

אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר | צילום: אור גפן
חתן השמחה, רותם כהן ופאר טסי | צילום: אור גפן