רגע לפני החופשה האקזוטית, עוז זהבי חוגג במסיבה

אחרי תקופה עמוסה בהצגות וביטול אירוסין מתוקשר, השחקן עוז זהבי עומד לקחת הפסקה בלוקיישן אקזוטי במיוחד

זמן צפייה: 00:45

התקופה האחרונה בחיו של השחקן עוז זהבי הייתה עמוסה באופן מיוחד, מיציאת הסרט הסופר מצליח "לעבור את הקיר", תחילת החזרות להצגה "פשוט לאהוב אותך" שיתבסס על שיריו של אריק איינשטיין כפי שפורסם כאן לראשונה וכמובן הצגת חנוכה "היפה והחיה" שמילאה אולמות בשבועות האחרונים.

בזמן שבמישור המקצועי זהבי ידע תקופה מצליחה (חמסה) במישור האישי כידוע הוא חווה פרידה דרמטית מארוסתו ליהי קורנובסקי שהצליחה להרעיד את הביצה המקומית ולסיים לנו את שנת 2016 בשברון לב

עוז זהבי
עוז זהבי

זהבי (33) יקח בקרוב הפסקה מלוח הזמנים העמוס ויסע לחופשה מפנקת מעבר לים,  זהבי יבלה בלוקיישן הטרופי בתקופה הקרובה ולמדור יש בקשה אחת בלבד, תעלה כמה שיותר תמונות לוהטות לאינטסגרם.

אניה בוקשטיין
אניה בוקשטיין

אמש, חגג זהבי יחד עם קאסט המחזמר המצליח "היפה והחיה" את סיומן של חמישים הצגות מלאות, לכבוד המאורע נסגר בר "הטיילור מייד" בלב תל אביב וכל הפקת המחזמר הגיע כדי לחגוג ולשמוח ולכם יש את התיעוד מהחגיגות, שם נראה זהבי מקפיץ את הקאסט המגובש.

אמיר הילל
אמיר הילל

 

יחד עם זהבי חגגה גם השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין ששוב הצליחה להפיל לסתות בצורה קולקטיבית בזכות לוק מוקפד וסקסי במיוחד. גם השחקן המוכשר והחתיך אמיר הילל הגיע למקום, אריה מוסקונה, הילה סורג'ון, דוריס נמני, יואב מילשטיין, גיא עקיבא, עינת אזולאי, דותן תבין ובמאי ההצגה אלדר גרויסמן.

הילה סורג'ון
הילה סורג'ון
הכוכבים הבאים. דוריס נמני, גיא עקיבא ואמיר הילל
הכוכבים הבאים. דוריס נמני, גיא עקיבא ואמיר הילל
אניה בוקשטיין ועוז זהבי
אניה בוקשטיין ועוז זהבי

צילום: עופר חן

צילום וידאו: רפי דלויה

עוד ברשת סלבס:

פרסום ראשון: פאר טסי נתפס נוהג ללא חגורה

כל הפרטים על חתונתם של אדוה דדון וגלעד שלמור

פרסום ראשון: קרן מיכאלי בזוגיות חדשה

מיליון או דולר: בכמה משכיר אייל גולן את הפנטהאוז שלו?

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן