"הולך להיות אירוע לא רגיל": זהו הפרט שספיר בורגיל הסכימה לחשוף על החתונה הקרבה

ספיר בורגיל ואברהם אקלום, שרק לאחרונה הדפו שמועות על פרידה, התראיינו רגע לפני החתונה והסכימו לחשוף רק פרט אחד על האירוע שצפוי להיות "לא רגיל", לטענתם

זמן צפייה: 05:36

לפני כשנה ספיר בורגיל ואברהם אקלום הכירו בין כותלי "האח הגדול". מאז, הם לא ירדו מהכותרות, היו מעורבים בלא מעט דרמות ואפילו השבוע הלחיצו את העוקבים עם שמועות על פרידה. אבל כעת, חודש וחצי לפני החתונה שלהם, התראיינו השניים ל"העולם הבוקר" וחשפו בקמצנות רבה, יש לומר, פרטים ראשונים על האירוע המרגש בו יהפכו לבעל ואישה.

"יש לי בעל חלומי וגן עדן", אמרה בורגיל בשידור למנחים רותם ישראל ועומר ירדני, והוסיפה: "אני האמנתי עוד בתוך הבית שהוא יהיה בעלי, יש לזה גם תיעוד. לרוב שאני מרגישה דברים אני יודעת אותם". גם אקלום השווה וסיפר: "אני גם מהרגע הראשון ידעתי שזה זה. לא היה לי ספק והנה הגענו לרגע".

ספיר בורגיל ואברהם אקלום
ספיר בורגיל ואברהם אקלום | צילום: אור גפן

 

כשהם בעיצומן של הטעימות לקראת החתונה, נשאלו השניים מה הולך להיות, מי יופיע ומי יהיו המוזמנים, כשהתשובה לא חשפה יותר מדי. "השתדלתי להסתיר את הדברים עד עכשיו וככה זה גם יישאר ברשותכם", אמרה בורגיל והוסיפה: "אנחנו נגיע לאירוע ויהיה מהמם ומותח ומרגש והולך להיות אירוע לא רגיל". הדבר היחידי שהייתה מוכנה לחשוף זה שבמהלך האירוע היא צפויה להחליף שלוש שמלות, כשגם זהות המעצב/ת הנבחר/ת נשארה בגדר תעלומה.