נפרדו ואברהם עזב את הבית? ספיר בורגיל עושה סוף לשמועות

ספיר בורגיל נעלמה לעוקבים שלה בסוף השבוע האחרון, כשבמקביל היא ואברהם אקלום גם לא הגיעו לאירוע מתוקשר אליו אישרו הגעה. תוך זמן קצר שמועות על פרידה או משבר ביחסים החלו לצוץ וכעת כוכבת "האח הגדול" עושה סוף לליחשושים וסדר בדברים

ספיר בורגיל ואברהם אקלום
ספיר בורגיל ואברהם אקלום | צילום: אור גפן

מאז שספיר בורגיל יצאה מבית "האח הגדול" בעונה שעברה, כמעט ולא היה יום שחשבון האינסטגרם שלה לא התעדכן בלי סוף. בסוף השבוע האחרון העוקבים חוו היעלמות מוזרה מכיוונה של המאורסת העמוסה שלא העלתה כלום במשך שעות ארוכות, וגם אנחנו הופתענו לגלות שלא התייצבה באירוע ביום שישי האחרון, אליו היא ובן הזוג שלה אברהם אקלום אישרו הגעה. כבר החלו להגיע לאוזננו שמועות על משבר ביחסים בין השניים וגם ניסינו לגשש ולבדוק מה קורה שם, אך אחרי למעלה מ-24 שעות בלי שום עדכון פומבי, העלתה אתמול בורגיל בשעות אחר הצהריים סטורי, בו הסבירה לאן נעלמה.

ספיר בורגיל, אברהם אקלום
ספיר בורגיל, אברהם אקלום | צילום: אינסטגרם

"בטח אתם שואלים לאן נעלמתי? זה קצת חריג שבמוצ"ש אני לא מעלה סטורי זה נכון ואז בראשון עד עכשיו.." פתחה את דבריה והוסיפה: "בנתיים הספקתי כבר לקרוא שאברהם עזב את הבית ושנפרדנו תהיו בריאים. השמועות לא נכונות, לא רבנו ולא נעליים", היא הרגיעה. לסיום, הסבירה כי החשבון שלה עבר התקפה לכן לא יכלה לעשות בו שימוש במשך שעות ארוכות. "אל תדאגו, שום דבר לא יעצור אותי אנשי מטא המתוקים".

לגבי האירוע שפספסה, בדיוק כמו אחיה שניר בורגיל ואשתו שי עופרי הנמצאת בהיריון מתקדם תירצה וסיפרה לעוקבים: "לא יכולתי להגיע הייתי במסיבת רווקות של חברה ואברהם באירוע בצפון".

ספיר בורגיל, אברהם אלקום
ספיר בורגיל, אברהם אלקום | צילום: אסף לב