לא רק יעל שלביה ועומר אדם: בר רפאלי, נועה קירל, מאיה קיי ואחרים על המוקד

עומר אדם עורר סערה כשקנה ליעל שלביה כלב גזעי באלפי שקלים, אחרי הביקורות מגיעה גם תגובתם של עמותת "תנו לחיות לחיות" שחשפו את ההתעללות שעוברות הכלבות בדרך להרבעה

יעל שלביה
יעל שלביה, עומר אדם | צילום: אינסטגרם

סערת קניית הכלבים שעוררה יעל שלביה בשבוע שעבר, כשקיבלה מבן הזוג שלה עומר אדם במתנה כלב גזעי מסוג פודל טוי בשווי אלפי שקלים מסרבת לגווע ואחרי שאורנה בנאי הביעה את הזעזוע שלה מהמקרה גם עמותת "תנו לחיות לחיות" מצטרפת להעלאת המודעות". בפוסט שהעלו אמש לחשבון האינסטגרם שלהם כתבו וציינו את שמותיהם של הסלבס שרכשו לאחרונה בעלי חיים באלפי שקלים.

@yael_shelbiaOur first day together 27.6.2023 ♥️

♬ Surrender - Natalie Taylor

"לידיעת הקוראים בר רפאלי, אייל גולן, דניאל גרינברג, נועה קירל, סטטיק, מלי לוי, נסרין קדרי, סטפן, קורל סימנוביץ, מעיין אשכנזי, אילנית לוי, אביבית בר זוהר, נטע ברזני, עדן פינס, מאיה קיי, קייסי זפטה, טיילור מלכוב ועוד רשימה ארוכה מדי של סלבס: סערת הפודל טוי שקנה עומר אדם ליעל שלביה מסרבת לדעוך (וטוב שכך)! אבל לצערנו, כשקוראים את התגובות, נראה שיש מי שלא מפנים את ההתעללות הבלתי נגמרת, שעוברות האמהות האלה במשך שנים".

"המתקן הזה, שאתם רואים בתמונה, הוא מתקן להרבעות. כמו אצל בני אדם, גם אצל כלבים לפעמים להכנס להריון זאת לא כזאת פעולה פשוטה שקורת בפעם אחת. אז כדי שלא יתבזבז זמן וכסף, וכדי שהנקבה לא תוכל להמלט מגורלה, קושרים את הכלבה למתקן הזה, מה שלא מאפשר לה לזוז בכלל. משתקים אותה. אונסים אותה. לרב, יותר מכלב אחד. לרב, אלו יהיו הבנים שלה, האחים שלה, למרביע זה לא ממש משנה שהגורים יצאו עם בעיות רפואיות לכל החיים, כל עוד הגור יכול להצטלם לפייסבוק/אינסטגרם זה יראה טוב" כתבו וסיפרו מה באמת קורה מאחורי הקלעים.

"נזכיר שבכל המלטה יש יותר מגור אחד...וכשאתה תקוע בבית עם 8 גורים שמסתובבים ועושים את הצרכים שלהם, אם לא הצלחת למכור את כל הגורים, נחשו לאן הם מגיעים? בין אם קניתם או "קיבלתם" את הגור ממשהו- אתם מאפשרים לאותו אדם להמשיך ולהתעלל באותה אם! הטרנדים מתחלפים כל כך מהר, מכלבי שיצו, פומרניין, שפיץ, פקינזים, פודל טוי ועכשיו כלבי תחש..וגם כלבים גדולים כמו בורדר קולי, לברדורים, גולדנים, פיטבולים ורועה אוסטרלי. ליופי הזה יש מחיר כואב מאוד. היופי הזה הכולל בתוכו התעללות בבעלי חיים. ואם אתם מגדירים את עצמכם כאוהבי כלבים, פשוט אל תקנו כלבים! אל תקחו גורים מהשכן/חבר/דוד. לכו לכלבייה העירונית בעיר שלכם. לכו לעמותות. יש עשרות אלפים כלבים שמחכים לכם מחוייכים, יפים, טובים, בריאים (!) לא שונים בכולם מכל שטיפת מח שעשו לכם על גזע כזה או אחר. כמה יפים תהיו וכמה לייקים ואהבה תקבלו כשתבחרו לאמץ!"