כוכב "מטומטמת" ו"מפלצות קטנות" גונב את ההצגה

רב תשומת הלב במופע של מני עוזרי הופנתה כלפי השחקן משה אשכנזי

זמן צפייה: 00:22

אמש (ב') התקיים בתיאטרון צוותא בתל אביב אירוע חגיגי ומיוחד של הסטנדאפיסט מני עוזרי, שציין עשור על הבמות. עוזרי ציין את המאורע במסגרת מופע הסטנד אפ המצליח שלו שרץ בימים אלה בכל הארץ, וממלא אולמות עד אפס מקום. סלבריטאים רבים הגיעו לצפות במופע ולפרגן. בין הנוכחים היו גם קולגות למקצוע, מיטב סטנדאפיסטים שהוכיחו שאפשר להניח את היריבות בצד, ולהגיע לפרגן לחבר.

עוד ברשת סלבס:

פרסום ראשון: אלירז שדה בדרך לאקזיט השווה מיליונים

טריילר חדש ל"וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות

תומר קפון ומייקל לואיס לוהקו לסרט ההוליוודי "אנטבה"

 

דודו אהרון וארוסתו שיר רוזנבלום
דודו אהרון וארוסתו שיר רוזנבלום

חשבנו שאחרי תקופה ארוכה שלא ממש זכינו לראות את דודו אהרון ושיר רוזנבלום ביחד, תגרום לכולם להתגעגע אליהם, ובכלל תגרום לפוקוס סביבם אבל מי שבאמת גנב את תשומת הלב באירוע הוא השחקן משה אשכנזי. אשכנזי מככב בימים אלו בסדרה המדוברת "מטומטמת", בה הוא מגלם את דמותו של לירז, צעיר שאפתן, הומוסקסואל והומפוב כאחד, צבעוני ומצחיק במיוחד. דמותו בעלת הז'רגון הייחודי שבתה את לב הצופים והפכה את אשכנזי לשחקן הכי מבוקש בסביבה. אשכנזי משחק בימים אלו גם בסדרת הקומית מפלצות קטנות המשודרת ברשת.

משה אשכנזי
משה אשכנזי

עוד הגיעו לאירוע: הזמר דודו טסה,  הראל מויאל (שעובד בימים אלה על אלבום חדש) ורעייתו שמרית, נאור ציון, נדב אבוקסיס, ג'ני צ'רוואני ובעלה רוני מאנה,  גפן ברקאי, מירב פלדמן, שי מיקה יפרח, רז ועמית גל (זוכי המרוץ למיליון), גל אפל, חן צימרמן (אומן ביטבוקס מה"ווקה פיפל") ואורי חזקיה- שהגיע עם ארוסתו הטריה, בת זוגו בשנה וחצי האחרונות- אריאל.

רז ועמית גל
רז ועמית גל

בין הנוכחים בקהל היו גם הוריו של מני, עובדה שגרמה לו להתרגש קלות במהלך המופע. במיוחד בשל העובדה שחלק נכבד מהבדיחות שלו עוסקות במשפחתו.

דודו אהרון בא לפרגן
דודו אהרון בא לפרגן

 

צילום: שוקה כהן.

 

רשת סלבס בפייסבוק. תנו לייק

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן