טריילר חדש ל"וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות

מהוליווד באהבה: מביאים לפניכם את התחזית הקרובה של עולם הקולנוע

|  עיבוד קולנועי נוסף לסיפור של שלגייה עומד להגיע למסכים, השלישי בארבע שנים

אם חיבבתם את הגרסה הקומית לשלגייה עם ג'וליה רוברטס ב"מראה מראה", ו"שלגייה והצייד", גרסת האקשן של קירסטן סטוארט ושרליז ת'רון, לא עשתה לכם אלרגיה, אז אולי תשמחו לשמוע ש"שלגיה ושבעת הגמדים" עומד לקבל גרסה מוזיקלית חדשה, הפעם של חברת דיסני עצמה. העיבוד ימשיך את טרנד סרטי הלייב אקשן שכל כך אוהבים לעשות בדיסני בשנים האחרונות. שלגייה תצטרף לסרטים כמו אליס בארץ הפלאות, מליפיסנט, סינדרלה וספר הג'ונגל שכבר יצאו, וגם ליפה והחיה ומלך האריות שיצאו בעתיד. אגב בשנה הבאה ימלאו 80 שנים (!) מאז יצא הסרט המצויר של דיסני.


| סרט הקומיקס "הפלאש" מאבד את הבמאי שלו (שוב)

ריק פמויווה, שהיה אמור לביים את סרט הסולו של "הפלאש", הודיע שהוא פורש מעשיית הסרט, בגלל "חילוקי דעות מקצועיים" (שם קוד ל-אולפנים לא היו מרוצים ממה שעשיתי). פמויווה הוא לא הבמאי הראשון שעוזב את הפלאש. לפניו היה גם סת' גרהאם סמית' שכתב את התסריט והיה אמור לביים, אבל פרש גם הוא. בכל מקרה, את הפלאש עצמו, בגילומו של עזרא מילר, נראה כבר בשנה הבאה בסרט של ליגת הצדק יחד עם באטמן, וונדר וומן ושאר החברים. סרט הסולו שלו אמור לצאת ב2018.

| טריילר חדש לוונדר וומן 

ואפרופו וונדר וומן (שגם בהפקת הסרט שלה התחלף במאי. לDC אין מזל עם הבמאים שלהם),  יצא טריילר חדש לסרט שייצא ביוני הקרוב. באופן משעשע, הטריילר יוקרן בקולנוע ממש לפני הסרט "ד"ר סטריינג'לאב", שבכלל שייך למארבל, חברת הקומיקס המתחרה.

עוד ברשת סלבס:

תומר קפון ומייקל לואיס לוהקו לסרט הוליוודי

ביקורת סרט: הסרבן של מל גיבסון מזעזע לטובה

 

| הבמאי של מכסחות השדים רוצה סיבוב נוסף

הבאז השלילי שהיה סביב הגרסה הנשית של "מכסחי השדים" וההצלחה הלא מי יודע מה מרשימה של הסרט בקופות, לא מפחידה את הבמאי של הסרט, פול פיג. פיג מספר השבוע שהוא היה רוצה לעשות סרט נוסף, ושעכשיו שהסרט זמין לצפייה ביתית, הוא מקבל הרבה תגובות חיוביות מנשים וילדות שאהבו את הסרט. אז האם זה הולך לקרות – הכל תלוי באולפני סוני, שסביר להניח שיצטרכו קצת שכנוע כדי להשקיע את הכסף שלהם בסרט נוסף בסדרה.


| רמבו עומד לחזור למסך, בגילומו של שחקן אחר

מי שכן מקבל סרט נוסף הוא רמבו, שהדמות שלו עומדת לחזור למסך, אבל בלי האדם שעשה אותו – סילבסטר סטאלון. התקווה של המפיקים היא להפוך את רמבו לדמות על זמנית, בסגנון ג'יימס בונד, כשכל כמה שנים יתחלף השחקן שמשחק אותו. הפעם האחרונה שראינו את רמבו על המסך היתה בסרט הרביעי בסדרה ב2008.

| הצצה לסרט החדש של ראיין ריינולדס וג'ייק ג'ילנהול

ולקינוח - הטריילר הראשון ל"חיים", שבו ריינולדס וג'ילנהול מגלמים אסטרונאוטים שיוצאים לבדוק סימני חיים על מאדים. כמובן שהם הולכים להצטער על הרגע שהם עלו החללית הזאת.

| בונוס מהמסך הקטן :שוחרר גם הטריילר לעונה השניה של "Fuller House", סדרת ההמשך של נטפליקס ל"צער גידול בנות". העונה החדשה תצא בתחילת דצמבר ולפי הטריילר, יהיו בה כל מה שאהבתם (או לא אהבתם) בעונות הקודמות – ובכמויות: בדיחות קרש, קיטש ובעיקר הרבה נוסטלגיה.