איך עדן פינס תגיב? סיימון סוסינה בדרך לישראל

עדן פינס, שהספיקה להיות ברומן קצרצר עם כוכב "365" סיימון סוסינה, להיפרד ממנו, להמשיך הלאה ואף לעקוץ אותו על הזוגיות החדשה תופתע לשמוע כי מחר הוא יגיע לתל אביב. האם הם ייפגשו לסגירת מעגל?

סיימון סוסינה, עדן פינס
סיימון סוסינה, עדן פינס | צילום: אינסטגרם, יח"צ עדיקה

כוכב נטפליקס סיימון סוסינה, מי שהספיק להיות ברומן חפוץ ונוטף סקסיות עם הכוכבת הישראלית עדן פינס יבקר שוב בישראל - וזה עומד להיות מעניין. אחרי שבנובמבר האחרון נחת לראשונה בעיר הקודש לטובת צילום קמפיין ויצר קשרים עם הדוגמנית המקומית, השניים נותרו בקשר ובביקור השני זה כבר הפך ליותר מזה והצמד היפה העביר את מרבית הזמן ביחד, כשלאחר מכן פינס אף ביקרה אצלו באיטליה. מאז השניים לתת לנו ההצצה לזוגיות קצרה אך גם הספיקו להיפרד ולהמשיך כל אחד בדרכו.

כתבות נוספות במדור סלבס:

מחר, אם הכל ילך כמתוכנן ינחת שוב סוסינה בארץ הקודש לטובת ביזנס. כוכב הסרט "365" שהצליח להטריף את הישראליות, ינחת בנתב"ג לקראת צילומי קמפיין למותג משקאות האנרגיה BLU כאשר במהלך הביקור יערוך פגישות עם הבעלים לקראת הצילומים שצפויים להתקיים בעוד כשבוע ברודוס.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Simone Susinna (@susinnasimone)

סביר להניח שהשניים לא יפגשו למרות הקרבה, מאחר ורק לפני כשבועיים חשפה פינס כי היא בזוגיות חדשה עם שחקן הכדורגל הנורווגי מתיאס נורמן ואילו הוא, בתזמון סמוך הכריז סוסינה כי גם הוא בסוג של זוגיות חדשה עם זמרת ברזילאית בשם ג'ולייט. לא בדיוק ברור מה קרה שם אבל בסטורי שהעלתה החליטה פינס לעקוץ לכאורה את האקס כשנראתה על סט צילומים מצלמת את עצמה בו נשמע מישהו וקרא לה להתחיל את הצילומים. במקום לענות היא אמרה: "מי זאת עדן? אני לא מכירה אותה. קוראים לי ג'ולייטה".

עדן פינס
עדן פינס | צילום: סושיאל עדיקה