"זו לא הייתה אהבה או זוגיות": עדן פינס רגע אחרי הפרידה מסיימון סוסינה

עדן פינס הצטלמה לקמפיין חדש ועל הסט התייחסה לפרידה הטרייה מסיימון סוסינה ואמרה, "זה לא היה זוגיות, מדובר בכמה דייטים. לא הייתה אהבה"

זמן צפייה: 01:32

עדן פינס הצטרפה לאחרונה לגל הפרידות, לאחר שמערכת היחסים הפוטוגנית שלה עם השחקן האיטלקי ההורס סיימון סוסינה הגיעה לסיומה אחרי שבועות ספורים של זוגיות. פינס, שרק חזרה מחופשה במילאנו ואף התלוותה לסוסינה לאירועי שבוע האופנה חזרה לישראל כשימים ספורים לאחר מכן דווח על פרידה. הבוקר, התייצבה הדוגמנית היפה שנבחרה לאחרונה לשמש כפרזנטורית של עדיקה בסט הצילומים לקמפיין ואיך אומרים - עפה על עצמה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

עדן פינס
צילום: סושיאל עדיקה

פינס הצטלמה בקונספט חלל עתידני, לא מהעולם הזה וריחפה בסט מעוצב וייחודי שנבנה במיוחד עבור יום הצילום. לפינס יש הרבה סיבות לתעופה עצמית ואם חשבתם שהיא בוכה על הפרידה אתם טועים. "אני מכבדת את סימון, הוא בחור מהמם זה פשוט לא התאים וכל אחד הלך לדרכו. זו לא הייתה אהבה. מדובר בכמה דייטים ולא בזוגיות". כשנשאלה מדוע נפרדו היא בחרה להדוף את השמועות על בעיות בזוגיות בגלל המרחק ואמרה "זה נגמר מסיבות שאני מעדיפה לא לדבר עליהן. לא קשור למרחק אנשים ממהרים להאמין לשמועות". עוד הוסיפה שאין לכם מה להתגעגע יותר מדי, שכן היא חושבת שסוסינה עוד יגיע לישראל כמה פעמים.

אתם בטח תוהים מה הקשר שלה לכדורגלן ניימאר, ששמה נקשר בשמו לא פעם ועל זה היא ענתה והגיבה כי נרקמה בינהם חברות, הם בסטטוס של ידידים ומקפידים לשמור על קשר.

עדן פינס
עדן פינס | צילום: סושיאל עדיקה