לעדן פינס יש בן זוג חדש - והיא כבר חשפה אותו ברשתות החברתיות

עדן פינס שנמצאת ביוון לצורך צילומים, חשפה בחשבון האינסטגרם שלה את הגבר החדש איתו היא מבלה, הכדורגלן הבינלאומי מתיאס נורמן

עדן פינס, מתיאס נורמן

אם חשבתם שלעדן פינס ישעמם על סט הצילומים של "לאב איילנד" ביוון, שם היא נמצאת בחודש האחרון לצורך עבודתה החדשה כמנחת את הריאליטי החדש אתם טועים - מכיוון שהיא בעצמה מצאה עבודה על האי. אחרי מערכת יחסים קצרצרה עם כוכב "365" סיימון סוסינה האיטלקי, הדוגמנית היפה מצאה חום ואהבה אצל דמות בינלאומית מוכרת אחרת - הכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן.

נורמן בן ה-27, משחק אמנם בקבוצת דינמו מוסקבה אך נמצא בחודש האחרון ביוון, שם מבלה עם המתולתלת הישראלית שלנו. השניים, כבר הספיקו להשיק בהתאמה מושלמת את הזוגיות המתפתחת ברשתות החברתיות, כאשר פינס הייתה הראשונה להעלות תמונה זוגית בה היא נראית מחבקת אותו בלי לתת יותר מדי רמזים, אך הוא העלה תמונה סקסית יותר כשהיא נראית שכובה עליו ומנשקת אותו.

עדן פינס, מתיאס נורמן
עדן פינס, מתיאס נורמן | צילום: אינסטגרם

כזכור עד לפני כשנה הייתה פינס בזוגיות ארוכה עם היהלומן המקומי אילן מסיקה, והשניים אף חלקו דירה משותפת ודיבורים על חתונה עלו לא מעט על הפרק. השניים נפרדו באוגוסט האחרון ומאז שמה הספיק להיקשר לכוכב האיטלקי כמו גם לכדורגלן ניימאר. כעת היא נמצאת בתחילתו של קשר בינלאומי חדש.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mathias Normann (@mathiasnormann)