אחרי שקיבלו כבוד ב"שדרת הכוכבים" של פתח תקווה: רביד פלוטניק וטונה מבריזים

אחרי ההתרעמות התקשורתית על כך שלעומת רביד פלוטניק טונה לא קיבל כוכב בשדרת הכוכבים החדשה בעיר פתח תקווה, הראפר קיבל את הכבוד המיוחד אך השניים בחרו שלא להגיע לאירוע החניכה

טונה, רביד פלוטניק, פארק לייב ראשון לציון
טונה ורביד פלוטניק | צילום: תמר חנן

לפני כמעט שבועיים העיר פתח תקווה הצליחה לכבוש את הכותרות עם הפרוייקט החדש שלה, "שדרת כוכבים" כשהכריזה על הקמת שדרת אומנים בהצעדה ל-31 ילידי העיר או תושביה ששמותיהם יוטבעו על רצפת המבואה להיכל התרבות. בין הכוכבים כמו שלומי קוריאט וקובי מאור, עדי חבשוש היה גם רביד פלוטניק כמובן, ששר לא מעט על עיר הולדתו. אך רגע לאחר פרסום הרשימה היו לא מעט כוכבים בני העיר שנותרו בחוץ, כאשר בין המפורסמים שבהם - הראפר טונה.

הרשת געשה ואחרי שאמנים נוספים בנוסף לטונה כמו ערן זרחוביץ ונועה קולר זעקו, הם מצאו את עצמם ברשימה המחודשת. אמש, נערך טקס החניכה לשדרת הכוכבים אך לא כולם טרחו להגיע. אחרי המאבק, בעיקר הציבורי עבור הראפר לקבל כוכב, נראה שהוא עצמו כלל לא התרגש מהמעמד, ובחר שלא להגיע לחנוך את המחווה שעשו לו. גם פלוטניק ככל הנראה היה עסוק מדי, כך שלצד האמנים הנרגשים שבאו להצטלם עם הכוכב שלהם. הצמד בלט בהיעדרו. בין מי שכן הגיע והתלהב: אביהו מדינה, קובי מאור, סי היימן (בשם אביה), קובי פרג', דודו פישר ועוד.

הכוכב של טונה
הכוכב של טונה | צילום: באדיבות עיריית פתח תקווה

 

הכוכב של רביד פלוטניק
הכוכב של רביד פלוטניק | צילום: באדיבות עיריית פתח תקווה

 

קובי פרג'
קובי פרג'

 

סי היימן
סי היימן | צילום: דוברות עיריית פתח תקווה

 

אביהו מדינה
אביהו מדינה | צילום: דוברות עיריית פתח תקווה

 

גם אלי שתיוי, אביו של עידן אשר חטוף בעזה מזה 351 ימים נוראים וארוכים הגיע וחנך כוכב צהוב מיוחד במחווה לחטופים "עד שכולם יחזרו". ראש העיר רמי גרינברג שיתף: ״הכוכב הצהוב בא לסמן את הלב שלנו שנמצא עם 101 החטופים והחטופות שנמצאים בשבי, בעזה כמעט שנה. הכוכב פה מסמל שנמשיך להאיר את האור התקווה והכמיהה לראות אותם שוב איתנו, בריאים ושלמים".