כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון מותקפת

בעקבות חשיפת "רשת סלבס" שהכוכבת מתכננת לעלות ארצה, היא הותקפה ברשת על ידי פעילים פרו-פלסיטנים

זמן צפייה: 03:21

בשבוע שעבר, פרסמנו כאן לראשונה ברשת סלבס, כי כוכבת הפורנו לשעבר ג'נה ג'יימסון (42) מתכננת לעבור לגור בישראל, יחד עם בן זוגה היהלומן ליאור ביטון. ג'יימסון ההריונית סיפרה לנו על אהבתה הגדולה לארץ ואמרה שהיא ובעלה מקווים לעבור לישראל בשנה הבאה לפני הלידה.

לא תארנו לעצמנו שהחדשות המשמחות הללו, יעוררו סערה כה חמורה ברשתות החברתיות. שעות ספורות לאחר פרסום הכתבה על המעבר המדובר לישראל, הידיעה החלה להתפשט ברחבי הרשת כאש בשדה קוצים, ועם פרסומה בחשבון הטוויטר הפופולארי של ג'יימסון שמתעדכן מספר פעמים ביום ומונה למעלה מ - 600 אלף עוקבים, החלו להגיע תגובות קשות ואכזריות. עוקבים פרו פלסטינים החלו לתקוף את ג'יימסון בטוויטר על המעבר העתידי לישראל.

מספר ציוצים תוקפניים נכתבו ברשת נגד ג'יימסון, בין הציוצים נכתב: "דוחה. את לא ישראלית. מה קרה לך? #freepalestine ". ציוצים רבים אחרים קראו לשחרור פלסטין ויצאו נגד ישראל בכלל ונגד המעבר של ג'יימסון בפרט.  את רוב הסטטוסים אפילו לא יכולנו להציג כאן עקב השימוש בשפה לא נאותה.

 

 

iuy

ג'יימסון נשארה נאמנה לדרך בה בחרה וענתה לרבים מאלו שבחרו לצאת נגדה. כשעלו ברשת ציוצים בעדה, היא הקפידה להודות על התמיכה. כשהזהירו אותה שמסוכן בארץ היא כתבה שבעלה הוא חייל צה"ל לשעבר ושהוא יגן עליה.

 

 

https://twitter.com/jennajameson/status/806606452966105089

 

 

capture-ggg
capture-hgfh
capture-gg

אנחנו כמובן מגנים אלימות מכל סוג שהיא, מחכים למעבר המיוחל של ג'יימסון ומקווים שתהיה לה נחיתה רכה וקליטה נעימה בישראל. בשנה הבאה בהרצליה הבנויה.

NYC with my sweet baby daddy! Exciting things happening!

A photo posted by Jenna Jameson (@jennacantlose) on

עוד ברשת סלבס

כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון עוברת לישראל

מי הישראלית שטיפלה במלאכיות של "ויקטוריה סירקט"?

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

יעל נזרי ואלינור קופלר חוגגות יום הולדת 

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן