עם איסור מוחלט לתעד: מסיבת ההפתעה שארגן עומר אדם ליעל שלביה

יעל שלביה הייתה בטוחה שהיא מובילה את חברתה למסיבת הפתעה אך גילתה שהיא זו שהופתעה, כשהבינה שבן הזוג שלה עומר אדם ארגן לה חגיגה והזמין את כל החברים שלה. למה אין שום תיעוד ברשתות החברתיות? ובכן, האורחים התבקשו שלא לצלם ולתעד את האירוע. הנה כל הפרטים

עומר אדם, יעל שלביה
עומר אדם, יעל שלביה | צילום: אינסטגרם

בתחילת השבוע חגגה הדוגמנית היפה יעל שלביה את יום הולדתה ה-23 כאשר בן הזוג שלה, הזמר המפורסם עומר אדם, הקדיש לה פוסט מרגש ברשתות החברתיות. אם חשבתם ששם זה נגמר טעיתם, כי בשקט בשקט ועם שמירה מוחלטת על סודיות, הוא ארגן לה מסיבת הפתעה, אליה הזמין את כל החברים והחברות שלה. שלביה, הייתה בטוחה שהיא מובילה את דניאלה קפלוטו הסטייליסטית שלה למסיבת הפתעה לכבודה, היא גילתה שבעצם הבדיחה על חשבונה - והיא זו שהייתה במרכז המסיבה!

עומר אדם ויעל שלביה
עומר אדם ויעל שלביה | צילום: אינסטגרם

אדם הצליח להפתיע את בת הזוג שלו, שלא חשדה בדבר - כשהגיעה למקום וגילתה את כל החברים שלה צועקים לה "סופרייז". בין החוגגים היו אנה זק וגם הסטייליסטית אור לוזון ואדל בספלוב, ואם תהיתם איך אירוע כזה עבר בלי שום תיעוד ברשתות החברתיות נסביר, כי בהמשך לעובדה כי השניים מנסים לשמור על החיים שלהם כמה שיותר פרטיים, כל האורחים התבקשו להדביק מדבקות על מצלמות המכשירים הסלולריים שלהם ולא להעלות שום דבר לחשבונות שלהם. נראה שכל האורחים הקשיבו לבקשה, כך שלא קיבלנו אפילו תיעוד אחד מהמאורע.