לאחר הויכוח הפומבי דורין דותן מודה: "הושפלתי, רציתי לפרוש מהמשחק" – סהר כהן חושף "לא מתחרט, אני גאה"

העניינים על האי התלהטו רגע לפני משימת הפרס, כאשר סהר כהן פנה לשבט טגאלוג והזהיר אותם מפני השורדת דורין דותן. "אני ממליץ שתדיחו אותה" פתח את הדיון שהפך לחוויה פוגענית וטראומטית עבור דותן. עכשיו, לאחר הצפייה בפרק השניים מסיקים מסקנות וחושפים תחושות. בעוד דותן חשפה שרצתה לפרוש מהמחשחק - כהן לא מתנצל

זמן צפייה: 06:10

הפרק ששודר אמש בהישרדות היה ללא ספק מפתיע ומלא אמוציות. רגע לפני משימת הפרס, סהר כהן פנה לשבט טגאלוג שקיבלו לחיקם את דורין דותן לאחר פסגת ההחלטות ופתח במתקפה: "אני רוצה להזהיר אתכם", אמר, "אני ממליץ שתדיחו אותה. היא ערבבה אותי. אני לא סומך עליך, אף אדם בשבט הזה לא יעשה איתך ברית בהמשך". גם ספיר קשתי הצטרפה לחברה לשבט בייבאין ואמרה: "היא באה לשחק ולדרוס בדרך".

כתבות נוספות:

אמנם בזמן שעמדו על השטיחים, דורין שמרה על איפוק אך בהמשך היא נשברה מול המצלמה והודתה "נפגעתי". כעת נראה שהתחושות הקשות נותרו אצלה גם אחרי הצילומים, ורגע לאחר שידור הפרק פרסמה דותן את הפוסט הבא: "פגעו בי באופן שלא פגעו בי בחיים שלי. מה שראיתם בפרק היה קמצוץ לעומת מה שקרה שם באמת. הושפלתי… קראו לעשות עליי חרם" כתבה והוסיפה "צרחו עליי, ביזו אותי והלבינו את פניי לעיניי כל. שניה אחרי שעמדתי חזקה כמו לביאה ושמרתי על פאסון התמוטטתי, לא הצלחתי לעמוד על הרגליים" שיתפה דותן עם העוקבים שלה וחשפה "הסרתי את הבאף, המיקרופון וביקשתי לסיים את דרכי במשחק כי זה חצה כל גבול אנושי. הצלקת הזאת נשארה בי עד היום ".

דורין דותן
צילום: אינסטגרם

בעוד המילים הקשות של דותן מתארות חוויה קשה וטראומתית, נראה שסהר כהן שצפה גם הוא מהצד בפרק כלל לא מתנצל. בפוסט שהעלה גם הוא לרשתות החברתיות כתב: "אתחיל בזה שאני לא מתחרט על מילה ממה שאמרתי. להפך, אני גאה במה שאמרתי ובטח באיך שאמרתי, לא בקללות ולא בצעקות, בלי אסטרטגיה פתחתי את כל הלב מול השבט ״שמנגד״. אנשים ממהרים לנפנף בדגל ה״חרם״ ולהוזיל אות" אמר והוסיף "הייתי ישיר, אולי מדי, מה לעשות הרגלים מהצבא. יש דברים שלא ראיתם. דורין פעלה הרבה שלא בפני המצלמה ופגעה בחבריי השבט שהרגשתי אחריות ואהבה גדולה כלפיהם".

סהר כהן

עוד סיפר כהן על דותן וחשף "דיבורים קשים, אלימים ואפילו נידוי לאלית, ניסיון לבגידה בי, הוזלת המשחק של מאיה שבאה ל'איקס פרקים לקידום עצמה'. כמה קל פתאום להסיר אחריות ממעשים?" לסיכום אמר :"לא הרמתי את הקול על דורין באף שלב של הטענות. דורין לא קורבן, לא עברה חרם ולא הושפלה. על אף הפגיעה - לא אתן לאף אדם להרגיש ככה גם אם אני לא מסכים עם הדרך שלו".