מסיחה את דעתה: זה מה שעשתה נועה קירל בזמן שיצא השיר הבינלאומי החדש שלה

בדיוק בזמן שהשיר הבינלאומי החדש שלה הופץ ברשת, נועה קירל העבירה את המתח עד הביקורות בדייט בוקר עם תומר הכהן, ונחשו את מי הם פגשו על הדרך

נועה קירל

נועה קירל ממשיכה לנסות לפרוץ את גבולות ישראל ולכבוש את הזירה הבינלאומית בקריירת השירה שלה, ובבוקר יום שישי האחרון שוחרר השיר הרביעי שלה “GONE” שיצא תחת לייבל המוזיקה היוקרתי אטלנטיק רקורדס. תופתעו לגלות איפה תפסנו את הכוכבת בדיוק ברגעים המרגשים.

כתבות נוספות:

נועה קירל ותומר הכהן
צילום: צילום גולשים

בזמן שהשיר החדש הופץ על ידי אנשי יחסי הציבור שלה ורבים שמעו את הסינגל החדש לראשונה שיקרב אותה לפריצה המוזיקלית לשוק האמריקאי, קירל פתחה את היום בארוחת בוקר עם בן הזוג שלה תומר הכהן. קירל הגיעה בשעות הבוקר לבית קפה מקומי בתל אביב כשהיא מנסה להעביר את הלחץ לקראת הביקורות שעתידות להתפרסם על השיר החדש בקפה חם ומנחם. כוכבת הפופ המקומית הגיעה בבגדי ספורט וחמושה בכובע, בתקווה שכמה שפחות אנשים יצליחו לזהות אותה.

אך הגולשים של "רשת 13 סלבס" נמצאים בכל מקום, כך שהגיע לידנו התיעוד המרגש. בעת שחיכתה בכניסה פגשה קירל את הקולגה מהביצה מיכל הקטנה, שסיימה גם היא בדיוק את קפה הבוקר שלה, רגע לפני שהילדים ישובו מהמסגרות היישר לסוף השבוע.

נועה קירל
צילום: צילום גולשים

נועה קירל, תומר הכהן, מיכל הקטנה
צילום: צילום הגולשים