"נפסלת על הסף": טהוניה רובל לא מעוניינת להיות מוכרנית באינסטגרם – ומשלמת על כך מחיר כבד

זוכת "האח הגדול" טהוניה רובל יצאה במתקפה כנגד החברות הגדולות והמשפיעניות על כך שהיא מפסידה עבודות דוגמנות בגלל העובדה שהיא לא "מוכרנית", והיא ממש לא מתכוונת להפוך לכזו

טהוניה רובל
טהוניה רובל | צילום: אור גפן

הדוגמנית וזוכת "האח הגדול" לשעבר, טהוניה רובל עובדת קשה על הלוק שלה ורק לאחרונה ביצעה ניתוחים ועברה "מאמי מייקאובר" לשיפוץ גופה. כעת, היא עולה להתקפה בטענה שהיא לא מקבלת עבודות באינסטגרם כי היא לא "מוכרנית" ולא מתכוונת למכור לאף אחד זבל שלא שווה כלום, כך לטענתה.

"אתם לא מבינים באיזה רמה אני עצבנית. האינסטגרם השתלט על החיים שלנו ואני יודעת את זה, ואני לא נמצאת הרבה בדבר הזה שנקרא אינסטגרם" פתחה במונולוג ארוך מהרכב. "אני לא מאלה שמעלות את החיים שלהן כל היום, אני לא מאלה שמוכרות לכן מוצר חרטא כזה או אחר כדי שתקנו ממני ואני גם לא מעוניינת להיות מוכרנית".

עוד הוסיפה: "אני דוגמנית, מנחה, שדרנית רדיו, אני מרצה על החיים שלי, אני כן משפיענית אבל אני משפיעה על נוער בסיכון, אני משפיעה על נשים שנמצאות באלימות כזו או אחרת והן קמות ויוצאות ממעגל האלימות שהן חיו בה. אני משפיעה בדרך שלי לעולם איך לצאת ממקומות אפלים למקומות גבוהים. זה ההשפעה שלי על העולם, על הציבור, על היקום. אני לא מוכרנית, אם הייתי רוצה להיות מוכרנית הייתי הולכת לחנות בגדים או לחנות קוסמטיקה או לכל חנות אחרת והייתי הופכת להיות מוכרנית והייתי מוכרת לכם מוצרים אבל אני לא"

כתבות נוספות במדור סלבס

בזעם, סיפרה רובל: "כל פעם מחדש מגיעה הצעת עבודה שמעוניינים בי, סתם לדוגמה עכשיו לצורך העניין מחפשים דוגמנית, שחורה, כהת עור, גבוהה, יפה, נראית טוב, אני עונה כמעט על כל הפרמטרים ומה עוצר את זה בעצם? אני לא מוכרנית. אני לא באינסטגרם ולכן אני נפסלת על הסף. נראה לכם הגיוני שאני כל החיים שלי אהיה דוגמנית ואני כל החיים שלי אעבוד על להראות כמו שאני נראית כדי למכור לכם?".

"אני לא מאותן בנות שאחרטט לכן על מוצר כשהמוצר הזה לא עובד גם אם ניסיתי אותו עליי כמה פעמים. אני לא אמכור לכן מוצר באלף שקל שווה מאה שקל, אני לא מהסוג הזה, אני לא מהסגנון הזה, זה לא מעניין אותי להיות כזאת. אבל למה לפסול לי את העבודה? למה לפגוע לי בעבודה? זו העבודה שלי, אני דוגמנית", המשיכה ותקפה.

לטענתה, היא לא היחידה שחושבת את הדברים הללו וסיפרה: "לא רק אני חושבת ככה. כמעט 70% מהתעשייה הזו חושב בול כמוני אבל לא מעז להגיד את הדברים האלה ולי נמאס, באמת שנמאס לי לקבל כל פעם את ה'לא' הזה. אני לא מוכרנית אבל אני דוגמנית, ואני משפיענית אבל בדרך שלי. לכל החברות הגדולות, כשאתם בוחנים משהו ושאתם רוצים לקחת משהו פשוט תקחו אותו לא כי הוא מוכרן פחות טוב או יותר טוב. ולכם קהל שלי, לא להאמין לכל חרטות שמספרים לכם באינסטגרם, הרבה חרטא יש פה".