יום הזיכרון 2017: סלבריטאי ישראל מתאחדים עם זכר הנופלים

בן אל תבורי, רוסלנה רודינה, יעל גולדמן עידן רייכל וסלבס נוספים מרכינים ראשם ומשתפים פוסטים מרגשים

נרות זיכרון, דגלי ישראל מתנפנפים ותמונות של חיילים מציפים את הרשתות החברתיות באחד הימים העצובים ביותר בשנה. היום (ב) מציינים ברחבי הארץ את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראלי ונפגעי פעולות האיבה. סלבריטאים שונים ומובילי דעה נקראו אל אותו דגל וירטואלי כדי להרכין ראש ולכבד את אלו שקיפחו את חייהם למען מדינת ישראל.

חלקם חלקו סיפור מרגש על אדם שהם הכירו ואיבדו, חלקם דברו על המעבר השנוי במחלוקת תמידית בין האבל של יום הזיכרון לשמחה של יום העצמאות, חלקם נזכרו בתקופה בה הם שירתו בצבא, חלקם ציטטו שיר , או משפט שריגש אותם. אספנו עבורכם פוסטים נוגעים ללב.

 

| בן אל תבורי

 

לפני ארבע שנים הייתי חייל, התפקיד שלי היה לשכנע בני נוער להתגייס- למה זה חשוב ועד כמה זה ישפיע להם על החיים. השלוש שנים האלו שנתתי למדינה הפכו אותי לגבר שאני היום, מילד צעיר מזמר שחולם, לאדם שאני עכשיו. היום, אנחנו נזכור את כל אלה שחרפו את נפשם בשבילנו, כדי שנוכל להמשיך לשמוח ולשמח, שנוכל להמשיך לשיר, שנוכל להיות עם גאה אוהב ומלוכד. לקהל הצעיר שלי שעוד מעט יתגייס לצבא הכי טוב בעולם, תזכרו! זה כבוד לשרת את המדינה שלכם.

A post shared by בן אל תבורי (@beneltavori) on

| בר רפאלי

 

יִזְכֹּר עַם יִשְׂרָאֵל אֶת בָּנָיו וּבְנוֹתָיו הַנֶּאֱמָנִים וְהָאַמִּיצִים, חַיָּלֵי צְבָא הַהֲגָנָה לְיִשׂרָאֵל, וְכָל לוֹחֲמֵי הַמַּחְתָּרוֹת וַחֲטִיבוֹת הַלּוֹחֲמִים בְּמַעַרְכוֹת הָעָם, וְאַנְשֵי קְהִלּוֹת הַמּוֹדִיעִין, הַבִּטָּחוֹן, הַמִּשְׁטָרָה וְשֵׁרוּת בָּתֵּי הַסֹּהַר, אֲשֶׁר חֵרְפוּ נַפְשָׁם בַּמִּלְחָמָה עַל תְּקוּמַת יִשְׂרָאֵל, וְכָל מִי שֶׁנִּרְצְחוּ בָּאָרֶץ וּמִחוּצָה לָהּ בִּידֵי מְרַצְּחִים מֵאִרְגּוּנֵי הַטֵּרוֹר. יִזְכֹּר יִשׂרָאֵל וְיִתְבָּרַךְ בְּזַרְעוֹ וְיֶאֱבַל עַל זִיו הָעֲלוּמִים וְחֶמְדַת הַגְּבוּרָה וּקְדֻשַּׁת הָרָצוֹן וּמְסִירוּת הַנֶּפֶשׁ שֶׁל הַנִּסְפִּים בַּמַּעֲרָכָה הַכְּבֵדָה. יִהְיוּ חַלְלֵי מַעַרְכוֹת יִשְׂרָאֵל עֲטוּרֵי הַנִּצָּחוֹן חֲתוּמִים בְּלֵב יִשְֹרָאֵל לְדוֹר דּוֹר.

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

| יעל גולדמן

| קורין גדעון

 

יהודה עמיחי. יהי זכרם ברוך ? @milaktuva

A post shared by Corrina Gideon (@corringideon) on

| מיכל ינאי

| טילטיל

| עידן רייכל

 

ערב יום הזכרון. (מילים של צור ארליך)Memorial Day in Israel ??

A post shared by עידן רייכל Idan Raichel (@idanraichel) on

| לאה שנירר

 

❤️אבא׳לה שלי אומרים שהזמן מרפה את הכאב, אבל אצלי לא.!אתה איתי כל רגע ודקה בחיי.. מלטף, מחזק, מחבק, מנשק, מצחיק, מנגב את הדמעות ונותן לי גב לעבור את הקשיים... הגעגוע כ״כ חזק, בחויות, בארועים, טיולים בארץ ישראל שכה אהבת. תדע לך אבאלה׳ שהכל סיפרתי בגאווה לנכדיך.. ואנחנו פה ממשיכים את דרכך! אתה גיבור שאיבד את כל משפחתך בשואה וחיל האוויר היה משפחתך עד יומך האחרון. בנית משפחה לתפארת שכ״כ גאה בך... אוהבת המון אבוש 1928-1993 סא״ל סלומון שלמון רפאל ?ת.נ.צ.ב.ה

A post shared by Lea Schenirer (@leaschenirer) on

| מושיק גלאמין

| רוסלנה רודינה

 

היום נבכה על לכתם נזכור לעד!!! מחר נחגוג בזכותם??

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

עוד ברשת בידור ותרבות:

רביב בן מנחם מהפרוייקט של רביבו במכתב מרגש לאביו ז"ל

יהורם גאון בביצוע חדש ל"מגש הכסף"

נר בחלונך: משה להב ונתן כהן בביצוע מיוחד לשיר נשכח