כל הפרטים על החתונה של כוכב הפועל תל אביב והדוגמנית

הבועט האדום והדוגמנית הפרטית שלו לא מבזבזים זמן וסוגרים אולם לחתונת השנה של עולם הספורט

זמן צפייה: 00:20

אם חשבתם ששנת 2017 עומדת להיות שנה נטולת חתונות אחרי הביטול חתונתם של עוז זהבי וליהי קורנובסקי והביטול הכואב של אגם רודברג וגל אמיתי, אז אפשר לחייך.

השנה האזרחית הבאה מסתמנת כעמוסה באירועים וחתונות משמחות, מהחתונה של  יהודה לוי ושלומית מלכה, החתונה של דנה פרידר ודין שטרן, והחתונה של מרב פלדמן ואסף לייבוביץ'. אז אחרי שעולם הבידור קיבל את החתונה הנוצצת שלו, עולם הספורט נערך לאירוע השנה שלו.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-059' autoplay='0' credit='' kid='1_j74cxekv' duration='20']

בזמן שכוכב הפועל תל אביב, ארון שוינפלד נמצא בתחילתה של זוגיות חדשה עליה קראתם כאן לראשונה, כוכב אחר של הקבוצה נמצא בשלבים מתקדמים של הזוגיות. אחרי הצעת הנישואין מרגשת, הכוכב וארוסתו סגרו אולם ותאריך לאירוע. מדובר על שוער הקבוצה ונבחרת ישראל, אריאל הרוש וזוגותו הדוגמנית לי מאי יושיע שעוד רגע כבר הולכים לטעימות.  אז תפתחו את הפנקסים, כי רשת סלבס חושפת את התאריך הנבחר וגם את המיקום. החתונה תיערך ב- 21 ביוני 2017 במתחם האירועים היוקרתי "לאגו" שבראשון לציון שבו נישאו בשנה שעברה גם לירן כוהנר וגיא גיאור, ומור סילבר וואדים צ'יבוטר.

מקורבים לזוג, סיפרו כי צפויות הפתעות רבות בחתונה אותן הם שומרים בסוד. לשניים מצפה תקופה עמוסה מאוד מאחר והרוש עמוס במשחקים ואימונים ויושיע החלה ללמוד תקשורת במכללה למנהל, כך שבנוסף לארגוני החתונה, יהיה קשה להם למצוא דקה פנויה. הרוש בן ה-28 ולי מאי בת ה-23 נמצאים בזוגיות כבר למעלה משלוש שנים. כזכור, ביוני השנה במהלך חופשה של השניים בסנטוריני, הרוש שלף טבעת והציע לדוגמנית להתחתן איתו, היא אמרה כן וכל השאר הסטוריה.

עוד ברשת סלבס

כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון עוברת לישראל

פרסום ראשון: מי השף שיבשל בחתונה של שלומית מלכה ויהודה לוי?

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

האקסית המיתולוגית של הזמר המפורסם תכנס לבית האח הגדול

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן