רוב קרדשיאן ובלאק צ'יינה נפרדים באופן פומבי ומלוכלך

כוכבי הריאליטי נפרדים. צ'יינה מלכלכת, קרדשיאן שבור לב, והכל מתועד ברשת החברתית

הדרמות לא עוזבות את משפחת קרדשיאן (או שאולי הקרדשיאנז הם אלו שלא נותנים לדרמה מנוחה). שבועיים אחרי שנפוצו שמועות על כך שהנישואים של קים קרדשיאן וקנייה ווסט עומדים לפני פירוק – זוג אחר במשפחה נפרד גם הוא, ובאופן רשמי.

הפעם מדובר באחיה של קים, רוב קרדשיאן, וארוסתו בלאק צ'יינה, שרק לפני חודש הביאו לעולם את התינוקת דרים, וכמובן שכיאה למשפחה הטראשית הזו, הם עושים את זה בצורה הכי צהובה ופומבית שאפשר.

מתוך הסנאפצ'ט של רוב קרדשיאן. הזוג בימים טובים יותר
מתוך הסנאפצ'ט של רוב קרדשיאן. הזוג בימים טובים יותר

הידיעה על הפרידה של הזוג התרחשה אחרי שחשבון האינסטגרם של צ'יינה נפרץ, ובו התגלו תכתובות שלה עם חברים, ביניהם גם ג'יידן סמית' (הבן של וויל), ובהן היא מכנה את רוב בכל מיני כינויים, ביניהם "שמן" ו"חסר ביטחון". בשיחה אחרת עם עורך הדין שלה, צ'יינה מספרת לו שהיא מתכוונת לרשום זכויות על השם שלה, אחרי החתונה, כאשר תהפוך לקרדשיאן (משהו שהאחיות של רוב התנגדו שתעשה)
ההאקר שפרץ לחשבון שלה טען בתחילה שהוא צ'יינה בעצמו וסיפר שצ'יינה עזבה את רוב ולקחה איתה את התינוקת שלהם, דרים.

רוב, כצפוי, לא שמר על שתיקה ופרסם גם הוא עדכון לעוקבים שלו. בסרטונים שמראים את הבית הריק, רוב מספר בסרטונים שצ'יינה אכן עזבה ושהוא שבור לב ופגוע.  צפו בוידאו:

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-gossip-021' autoplay='1' credit='' kid='1_6jwo7cw7' duration='60']

מאוחר יותר צ'יינה האמיתית אישרה שהתכתובות שפורסמו אכן אמיתיות וגם העלתה חשד שאחת מהאחיות של רוב היא האחראית לפריצה. בפוסט ארוך היא כתבה: "אני סיימתי. בשנה האחרונה רק עזרתי לרוב. עצוב ופתאטי כמה נמוך הוא ירד כדי לכסות על הבעיות האישיות שלו! עזרתי לו לצאת מהבית של קלואי ולהוריד את כל המשקל הזה, רק כדי שהוא יעלה אותו בחזרה! רוב התחנן בפניי שנעשה את דרים. הוא הלחיץ אותי כל ההריון, האשים אותי בבגידות ושיגע אותי עם הודעות ארוכות כל יום. פסיכי לחלוטין, וניסה לפצות על זה במתנות"
צ'יינה ממשיכה עם הפוסט הארוך וטוענת שרוב לא רצה לעשות כלום עם עצמו – לא לאכול נכון, לא לעבוד, לא להתאמן. היא גם טוענת שרוב יודע איפה היא והתינוקת נמצאים כרגע, אבל לא טרח לבוא אליהן.

Get off mee lol

A photo posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on

בעקבות הפוסט הארוך של צ'יינה, רוב הגיב וכתב: "חשבתי שזו תהיה השנה הטובה בחיי... ואני לא מאמין שהיא פגעה בי ככה. היא יודעת איך לפגוע בי ואהבתי אותה כל כך, כמו שאני אמור... אני לא מאמין שהיא עשתה לי את זה". רוב המשיך וכתב: "זה לא בשביל הרייטינג, אלו החיים האמיתיים שלי, אז תבינו שאני פתוח לגבי זה עכשיו. אם זה היה עבור הרייטינג, לא הייתי מדבר על זה כאן. עם ההודעה של צ'יינה וזה שהיא עזבה עם התינוקת – אני שבור... זה הורג אותי."

 

Sorry to be so open but I'm not feeling so good after seeing @blacchyna messages about me and what her plans were. I have never been this heartbroken in my life. I don't mind being so open or if anyone thinks I'm being weak but I don't play when it comes to Family and Chyna was my Family and thought we were getting married. I treated her as a Queen. My baby girl is 1 month old and Chyna took her and left this beautiful home that I just bought for us. Right before Christmas. Someone I have given my all too. I Loved every inch of that woman and loved everything that came with her. I truly loved Angela. I gave everything I owned for her. Didn't know I was just part of her plan. I really believed she was in love with me the way that I was with her and I am so hurt and never felt this before. It's different when you have a kid with someone. And after reading Chyna's messages to her best friend she was going to drop me after a year. She didn't even make it to that. I am so broken. This is a woman I fought my entire family for. I was in love with this woman to the fullest and I was none of that to her. Go to my snap-----> @robphuckedme

A video posted by ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian) on

עד כאן הסיפור המסובך והמוזר הזה נכון לעכשיו. המשך מן הסתם יבוא, ואפשר רק לקוות שהמשפחה חוסכת כבר מעכשיו לטיפולים נפשיים עתידיים עבור דרים הקטנה.

 

Don’t miss the #RobandChyna BABY SPECIAL, this Sunday, Dec 18 at 8/7c on E!

A video posted by Blac Chyna (@blacchyna) on

 

עוד ברשת סלבס:

כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון עוברת לישראל

כתבת חדשות 2 הותקפה על ידי אליעזר פישמן

פרסום ראשון: מי השף שיבשל בחתונה של שלומית מלכה ויהודה לוי?