איש העסקים מתפרץ על הכתבת. צפו בווידיאו והצביעו

כתבת חדשות 2 הותקפה מילולית כשניסתה לשאול את איש העסקים שהסתבך בחובות של מיליארדים, לאחר שהוחלט על כינוס נכסיו

פישמן מאבד שליטה

בית המשפט החליט היום (שני) על כינוס נכסיו של הטייקון שהסתבך בחובות עתק אליעזר פישמן. את התסכול על ההחלטה, כך נראה, הוא פרק על כתבת חדשות 2, ותקף אותה באופן מילולי כשניסתה לשאול אותו שאלות.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"את מוכנה לעוף לי מהעיניים? תפסיקי לקפוץ? תלכי קיבינימט", אמר לה כששאלה אותו האם הוא הולך להיות פושט רגל והאם הנושים שלו צריכים להיות מודאגים. "הכסף שלהם יחזור אליהם באיזושהי דרך?", שאלה דואק, ונענתה ב:"ביקשתי ממך לא לפנות אליי יותר. אני לא אענה לך".

אמש שוחח פישמן עם העורכת הכלכלית של חדשות 2, קרן מרציאנו, ולא נשמע מודאג מעתידו: הוא הדגיש כי אין במעשיו שום דבר פלילי, הגיב בהומור לשאלה האם יוכל להחזיר את סכומי העתק שלווה - והמליץ להוסיף את השם "פישמן" למרציאנו על מנת לקבל הלוואות במיליארדים.

בימים אלו הבנקים החלו למכור נכסים של פישמן, ומס הכנסה מנהל נגדו משפט. אתמול הוא הגיש תצהיר בו טען כי אין לו חוב למס הכנסה. בימים אלו הוא נאבק מול נושים: האם יוכרז כפושט רגל? "אני לא חושב... יש עניין, נראה איך זה מתגלגל קדימה". למרות שהוא חייב כ-4.5 מיליארד שקלים, הוא שב ומתעקש כי "אין חוב למס הכנסה, תקראי מה כתוב".

"תוסיפי את השם פישמן למרציאנו"

פישמן התנער מההשוואה לנוחי דנקנר, שנשלח לשתי שנות מאסר, ואמר: "אותי לא יכניסו לכלא". לדבריו, המעשים שמיוחסים לו לא פליליים: "מה אפשר לעשות - אין, לצערם של הכתבים והעיתונאים והאתרים - אין, מה לעשות".

כשנשאל כיצד יוכל להחזיר את החובות השיב בעוקצנות: "אני שואל אותך כמה את חייבת וכמה את תשלמי? את לא לקחת כי לא נתנו לך, בסדר? שמעת בדיוק למה?".

פישמן הוסיף: "את מושכת אותי בלשון" - ולבסוף חלק עצות כיצד גם עורכת כלכלית בחדשות 2 יכולה לקחת הלוואות עתק. "תוסיפי לשם מרציאנו 'פישמן' ויתנו לך, אולי חמישה מיליארד שקלים".