רוצים לבלות עם מריה קארי בבריכה? כל הפרטים נחשפים

איפה תשהה כוכבת העל הבינלאומית במהלך ביקורה בישראל וכמה יעלה לכם לילה באותה הסוויטה?

זמן צפייה: 00:26

| לידיעת המעריצים: כל הפרטים על איפה תשהה הזמרת מריה קארי בישראל וכמה יעלה לילה באותו המלון, נחשפים. כפי שקראתם לראשונה כאן במשחקי הכסף, קארי הגיעה לישראל לטובת צילומי קמפיין של מותג ישראלי. זמרת העל תשהה בישראל ביחד עם פמלייתה עד יום חמישי וכדי שהביקור יותאם למעמדה, הסוויטה הנשיאותית של מלון רויאל ביץ' בתל אביב שוריינה עבורה. הסוויטה משתרעת על שטח של 95 מ"ר. בחדר יש פינת אוכל, סלון גדול, עמדת עבודה ועוד. כאורחת הסוויטה זכאית קארי להיכנס לטרקלין העסקים. אם אתם מתכננים לנפוש באותה הסוויטה, תצטרכו להיפרד מלא פחות מ-2500 דולר ללילה. אז אם אתם רוצים לפגוש את הכוכבת הבינלאומית, זה המקום.

המקלחת. צילום: מתוך אתר המלון
חדר השינה. צילום: מתוך אתר המלון
פינת עבודה. צילום: מתוך אתר המלון
והנוף. צילום: מתוך אתר המלון

| הבוקר (שני) נערכה הפתיחה של החנות החדשה של רנואר בקניון עזריאלי בתל אביב. אל האירוע הגיעו בכירי החברה וביניהם סמנכ"ל השיווק מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק של עזריאלי עופר ירום ומנכ"ל קניוני עזריאלי ארנון תורן. עוד הגיעו גם כוכבי הישרדות וביניהם יוסי בובליל ומנגיסטו, וגם: הילה סעדה, שני גולדשטיין, גל אמיתי, עופר חיון, מלי לוי ועוד.

ארנון תורן וכוכבי הישרדות. צילום: אלירן אביטל

עוד במשחקי הכסף 

עדן בן זקן בקמפיין חדש

פתחו יומנים: כל הפרטים על הביקור של מריה קארי בישראל

הצצה למטבח של אשת ראש הממשלה 

גל גדות נגד פריאנקה צ'ופרה

| במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו נערך אמש (ראשון) האירוע השנתי של פרויקט תגלית בלייב פארק בראשון לציון. במהלך האירוע הוענקו אותות לארבע יחידות מצטיינות המשתפות פעולה עם הפרויקט ובסיום התקיימה הופעה של הבלקן ביט בוקס. בין הנוכחים ד"ר מרים ושלדון אדלסון, ג'ודי ומייקל שטיינהרדט, איש העסקים מאיר שמיר, מנכ"ל תגלית גידי מרק, ח"כ נורית קורן וענת ברקו ועוד.

גידי מרק, מאיר שמיר, מייקל שטיינהרדט. צילום: ארז עוזיר

| אל פתיחת בית הקולנוע "לב רעננה" שנערכה אמש (ראשון) בנוכחות ראש העיר רעננה זאב בילסקי ובעלי רשת בתי הקולנוע נורית ואיז'ו שני, הגיעו משה ולאון אדרי, יו"ר עזריאלי דנה עזריאלי, מנכ"ל עזריאלי יובל ברנשטיין, מנכ"ל עזריאלי ארנון תורן ובכירים נוספים.

בילסקי, תורן, עזריאלי ונוספים

| האלוף במיל' דורון אלמוג ממשיך את פעילותו להעלאת המודעות לצרכיהם של אנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה הישראלית. כחלק מהפעילות הגיע אלמוג  ביחד עם הנהלת מיזם "תנ"ך ביחד 929" ובראשם העיתונאית ומגישת הטלוויזיה גל גבאי והפרסומאי שלומי אבנון. השלושה הגיעו לסיור בכפר השיקומי "עלה נגב".

דורון אלמוג, גל גבאי ושלומי אבנון

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר