מלחמת הגבינות: אביב משה ומנשה נוי יוצאים למלחמה

וגם: הקמפיין החדש של שיר אלמליח ומאור בוזגלו, הרכישה הנוצצת של דורן ג'מצי והסדרה החדשה של נועה קירל

זמן צפייה: 03:19

| שוק הגבינות הצהובות מעולם לא היה לוהט כל כך. מחלבת טרה מעלה הילוך במלחמה על שוק הגבינות הצהובות ולצורך כך היא מגייסת את השף אביב משה. בקמפיין חדש שיעלה הערב ישתף פעולה משה עם הפרזנטור של החברה מנשה נוי. השניים עברו להתגורר דלת מול דלת באותו בניין ושם בעצם תחשף אותה הגבינה החדשה שתקרא "אמנטל נעם". משרד הפרסום שהפיק את הקמפיין הוא יהושוע TBWA. הקמפיין יעלה במדיות השונות, בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובאתרים השונים.

שחקן חיזוק. אביב משה
שחקן חיזוק. אביב משה

| למכירה, יד שניה מכדורסלן: דורון ג'מצ'י החליט להשתדרג ולהחליף את האופנוע הנוכחי שלו במשהו יותר חדש. במקום לחכות עד שימכור את הישן הוא קפץ לסוכנות של הונדה בתל אביב והתחדש באופנוע מדגם יוקרתי המדהים למימדיו. המחיר בשבילכם לפני הנחת סלב: 60,000 שקלים. עכשיו נותר לו למכור את הישן שלו, מי שבעניין מוזמן לפנות לג'מצ'י.

דורון ג'מצ'י
דורון ג'מצ'י. צילום: שוקה כהן

עוד במשחקי הכסף 

אבנר נתניהו תחת שם אחר

בחודש השביעי: בר רפאלי משיקה 

קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק יקימו בית ישראל

| לאחר תקופה ארוכה של ליהוקים הגיע רגע ההקראה של הסדרה החדשה "כפולה" בכיכובה של נועה קירל. הבוקר (שלישי) התקיימה אותה ההקראה לסדרה שתעלה בkidz במלון בתל אביב במעמד בעלי מנכ"לית קבוצת סלוצקי תקשורת רינת קליין, סוכן הדוגמניות רוברטו בן שושן, שי כנות וכוכבי הסדרה.

רוברטו בן שושן, נועה קירל, שי כנות ורינת קליין. צילום:אור גפן
רוברטו בן שושן, נועה קירל, שי כנות ורינת קליין. צילום:אור גפן

| אורח מפתיע הגיע למלון רימונים בחוף התמרים בעכו, הזמר יזהר כהן. אותו כהן הגיע להופעה בפסטיבל המחולות בכרמיאל ובמקום לחזור הביתה, החליט לשלב גם פלז'ר באותו המלון. כהן ביחד עם הלהקה העבירו לילה במלון והתפנקו בספא וכמובן הצטלם עם מנכ"ל המלון אייל מונטה.

יזהר כהן
אייל מונטה ויזהר כהן. צילום: ליה גולדן

| בכנוכחותם של יו"ר קק"ל דני עטר, ראש עיריית אריאל אליהו שבירו וראשי ערים מהסביבה ננטעו למעלה מ-800 שתילים של עצי גפן מזן חדש במתחם החדש של אוניברסיטת אריאל. מדובר בשיתוף פעולה של קרן קיימת לישראל עם מדענים וחוקרים מאותה אוניברסיטה שנמשך כבר שלוש שנים.

דני עטר ואליהו שבירו
דני עטר ואליהו שבירו

| בשורות טובות לדוגמנית שיר אלמליח ולכדורגלן מאור בוזגלו. השניים נבחרו להוביל את קמפיין לי קופר סתיו חורף לשנת 2018. מדובר בעונה השניה של השניים בחברה ולפי החברה יקבלו על השתתפותם כ-200 אלף שקלים כל אחד. את הקמפיין יפיק משרד הפרסום "לעומק התודעה" בתקציב של כ-4 מיליון שקלים והוא צפוי לעלות במדיות השונות.

שיר אלמליח ומאור בוזגלו
שיר אלמליח ומאור בוזגלו. צילום: דודי חסון

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר