קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק מחפשים בית בישראל

וגם: מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק עמינח הגיעה לנחם את משפחתו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל, נעמי הורביץ חגגה לבעלה 57 ולאן יטוסו בכירי המשק הקיץ? מדור האלפיון

זמן צפייה: 00:28

| חודש אחרי שנודע כי הבמאי ההוליוודי המצליח קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק התארסו, וכבר מגיעות בשורות טובות נוספות. למשחקי הכסף נודע כי פיק וטרנטינו החלו בימים אלו ממש לחפש בית בישראל. לפי מקורבים, השניים החליטו לרכוש בית בישראל והם בודקים מספר אופציות שונות. לא ברור היכן בדיוק יהיה הבית אך כנראה שהוא יהיה באזור תל אביב והסביבה. עוד אמרו אותם מקורבים כי השניים לא יגורו בבית בקביעות והוא ישמש אותם בתקופות בהן יגיעו לישראל לבקר. למעשה בני הזוג יחיו על קו ישראל לוס אנג'לס. אז מעכשיו אפשר להתרגל לנוכחותם המשותפת בישראל.

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו
יקימו בית בישראל. דניאלה פיק וטרנטינו

| בעיצומן של הכנות לתחרות מלכות היופי התאילנדיות אותה עורכת בישראל, אשת העסקים נעמי הורביץ התפנתה למיזם אחר – חגיגות יום ההולדת של בעלה איש העסקים חיים הורביץ. לכבוד יום הולדתו ה-57, הזמינה הורביץ אל מסעדת ניטן תאי המצליחה בתל אביב הנמצאת בבעלותה, את כל חבריו הטובים והשניים חגגו כמו שהם יודעים. בתפריט: מנות שונות של השף שחף שבתאי ועוגות ומתוקים נוספים מהשף של הקונדיטוריה במקום. מזל טוב.

איפה העוגה? חיים ונעמי הורביץ
הנה העוגה. חיים ונעמי הורביץ

| אמש (רביעי) נערכה ההצגה החגיגית של המחזמר "אחים בדם" בבית ספר למשחק גודמן בבאר שבע  הגיעו לפרגן למנכ"ל תאטרון הקאמרי שמוליק יפרח השחקנים עמוס תמם, שמואל וילוז'ני, מיכה סלקטר, אנסטסיה פיין, עידית טפרסון, רותי אסרסאי ונוספים . הסיבה לנוכחות המכובדת היא יפרח אשר ייסד את בית הספר למשחק.

שמואל וילוז'ני, רותי אסרסאי, שמוליק יפרח ומיכה סלקטר. צילום: רפי דלויה

| הזמר סטטיק והמפיק המוזיקלי ג'ורדי, זכו לשירות ויאיפי כשהגיעו אל הסניף של מאניה ג'ינס בעכו. כשהגיע למקום הוצמד אליהם מלביש אישי מטעם הרשת והחנות נסגרה עבורם כדי שיוכלו להרגיש חופשי. בסיום הוצאו מהמקום דרך הדלת האחורית.

סטטיק וג'ורדי

| נציגות ישראלית בערב הגאלה השנתי של לאונרדו דיקפריו בסן טרופז שבצרפת. הדוגמנית לי לוי צעדה על השטיח האדום כשהיא עוטה לגופה שמלה של המעצבת הישראלית ברטה. באותו המקום נכחו גם מדונה, לני קרביץ, קייט ווינסלט וכוכבים נוספים. גאווה ישראלית.

לי לוי

| מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק עמינח הגיעה אמש (רביעי) לנחם את משפחתו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל בנתניה שנפטר השבוע לאחר שטבע כשהציל את אחייניתו בת ה-5 . אייל פרי אחיו של אמיר הוא מבכירי בנק לאומי אשר רוסק עומדת בראשו.

מנכ''לית בנק לאומי. רקפת רוסק עמינח
מנכ''לית בנק לאומי. רקפת רוסק עמינח | צילום: רויטרס

| במהלך תחרות עיצוב השיער "טנרוויז'ן 2017", טקס האוסקר של מעצבי השיער שנערכה השבוע הוענק אות הוקרה על מפעל חיים לאחד ממעצבי השיער הבכירים בישראל – אביגדור ליכטנשטיין וז'קלין ליכטנשטיין ז"ל.ליכטנשטיין הופתע כשקיבל את האור ממנכ"ל וולה פרופשיונלס איתי דומב ויו"ר חברת דנשר טל ברק.

איתי דומב , אביגדור ליכטנשטיין וטל ברק . צילום: גדי סיארה

עוד במשחקי הכסף 

כוכבי הישרדות משמחים ילדים

שני כהן ומר עולם הישראלי בקמפיין ראשון

מירי בוהדנה מאושרת: עודד ואתי קובו ילדו בן

ליהוק מפתיע של רשת בורגר ראנץ' מובילה

לאן טסים בכירי המשק:

| לאחר שהשיקה את חנות הדגל של אדידס בדיזנגוף סנטר בתל אביב, ליאת מוליוב מבעלי קבוצת MGS המריאה לחופשה בהודו והסביבה שם פקדה לא מעט מקומות כשהמרשים במיוחד היו הרי ההימלאיה שבטיבט.

ליאת מוליוב

| סמנכ"ל GIGI  מעבדות קוסמטיקה בישראל חיים זר המריא לחופשה בסין, שם על הדרך חגג את יום הולדתו ה-60.

חיים זר
חיים זר

| מנכ"לית קבוצת תגבור אורית בנבנישתי תמריא בחודש הבא עם בעלה קותי ושני בניהם ל-5 ימים בסנטוריני שביוון.

אורית בנבנישתי
אורית בנבנישתי

| עו"ד נחום פינברג, שותף בכיר בנ.פינברג ושות' ימריא בקרוב עם כל עובדי משרדו לחופשה באיטליה. החופשה תמשך 5 ימים, במהלכה יבקרו במילאנו ויערכו סיורים קולינריים וביקור באגמים השונים. אחרי החופשה עם המשרד יחזור לארץ וימריא עם חברים לחופשה בגיאורגיה, עם חברים.

נחום פינברג
נחום פינברג

| בעלי רשת "סקופ" רוני אינסאז המריא ביחד עם בני משפחתו לחופשה בת שבועיים בתאילנד. אחרי החופשה יחזור ללו"ז עמוס בצילומים לקמפיין החדש של סקופ עם פרזנטורית החברה רוסלנה רודינה.

רוני אינסאז והמשפחה
רוני אינסאז והמשפחה

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר